شهرداران استان در پیچ و خم انتخاب/ آنهایی که برکنار شدند و شهردارانی که ماندنی می شوند

با گذشت یک هفته از آغاز بکار دوره چهارم شوراهای شهر، بسیاری از شهرهای استان آذربایجان شرقی و از جمله کلان شهر تبریز کماکان در تب و تاب انتخاب شهردار توسط شوراهای منتخب مردم  به سر می برند. به گزارش اعتدال پرس، در حالیکه برخی از شهرداران همچنان در پیچ و خم ابقا یا برکناری به سر می […]

image_pdfimage_print

با گذشت یک هفته از آغاز بکار دوره چهارم شوراهای شهر، بسیاری از شهرهای استان آذربایجان شرقی و از جمله کلان شهر تبریز کماکان در تب و تاب انتخاب شهردار توسط شوراهای منتخب مردم  به سر می برند.

به گزارش اعتدال پرس، در حالیکه برخی از شهرداران همچنان در پیچ و خم ابقا یا برکناری به سر می برند و افراد دیگری نیز در کش و قوس انتخاب قرار گرفته اند، در یک هفته گذشته شهرداران مراغه ، میانه ، مهربان ، بناب ، شبستر، جلفا، مرند ، صوفیان و سراب ابقا و شهرداران شهرهای تبریز ،ملکان ،عجب شیر، اهر، هشترود، زرنق ، بخشایش، کلوانق، خدافرین از سمت خود برکنار شده اند .

این گزارش حاکی است، علی اکبر نکونام بخشدار تیکمه داش به عنوان شهردار جدید بستان آباد و علی نجف زاده رییس بانک توسعه تعاون اهر به سمت شهردار تازه کلیبر انتخاب شد .
شهرداری آذرشهر، هادیشهر، خسروشهر، هریس، ترکمنچای و دیگر شهرهای باقی مانده استان نیز فعلا در بلاتکلیفی به سر میبرند .

این درحالیست که مردم انتظار داشتند منتخبانشان در شورای شهر در فرجه ۳ ماهه از زمان انتخاب تا شروع بکار رسمی شورا، مقوله بسیار مهم و سرنوشت ساز انتخاب شهردار را مورد بررسی کامل و جمعبندی نهایی قرار می دادند.
1xqweola123مهندس نادر ابراهیمی : شهردار مراغه

 1xqweola123جلیل خرده فروش : شهردار میانه

1xqweola123مهندس بابک شریفی : شهردار مهربان

1xqweola123باقر بابازاده :شهردار بناب

 

1xqweola123مهندس علی اکبر موسویان: شهردار شبستر

1xqweola123مهندس ایرج آذرنژاد : شهردار جلفا

1xqweola123سید رضاهاشمی : شهردار مرند

 

1xqweola123مهندس رسول ارشدی : شهردار صوفیان

1xqweola123احمد حسین پوری : شهردار سراب

 

لازم به ذکر است که در یک اتفاق نادر در استان آدربایجانشرقی خانم ملیحه ایمانژاد به عنوان سرپرست شهردار ی خمارلو و خانم رقیه نمازی بعنوان رییس شورای اسلامی شبستر انتخاب شدند .

انتهای خبر