سوءاستفاده آشب طلبان از اعتراضات به حق مردم/به نام اقتصاد به کام اغتشاش

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی روزهای گذشته، تجمعات محدود مختلفی در برخی شهرهای کشور تشکیل شد که با سوءاستفاده جمعی محدود این اعتراضات سمت و سوی سیاسی و آشوب طلبی به خود گرفت. تجمع‌های اخیر که با اعتراض گروهی از مردم به مسائل اقتصادی بویژه عملکرد برخی موسسات مالی و اعتباری از مشهد آغاز […]

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای اعتراضات اخیر مردم

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی روزهای گذشته، تجمعات محدود مختلفی در برخی شهرهای کشور تشکیل شد که با سوءاستفاده جمعی محدود این اعتراضات سمت و سوی سیاسی و آشوب طلبی به خود گرفت.

تجمع‌های اخیر که با اعتراض گروهی از مردم به مسائل اقتصادی بویژه عملکرد برخی موسسات مالی و اعتباری از مشهد آغاز اما در ادامه با حضور آشوبگران به انحراف کشیده شد.

برخلاف دیگر تجمعات اولیه در شهرهای مختلف که بیشتر در اعتراض به وضعیت معیشتی و در اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی کشور بود، تجمع معدودی از آشوب طلبان در چند شهر موجب به انحراف کشیده شدن اعتراضات به حق مردم شده و موجب کنار کشیدن جمعیت اصلی معترضین مردمی از ادامه این روند شد.

در این تجمعات آشوب طلبانه به هیچ وجه شعاری در اعتراض به گرانی سر داده نشده و شعارها بیشتر با مضامین سیاسی و ساختارشکنانه از جمله «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، «مرگ بر روسیه» و شعارهایی تند علیه مسئولان نظام  بوده است.
اغتشاش تهران

بازخوانی اغتشاشات اخیر اراک از زبان مردم + تصاویر

 نتیجه تصویری برای اغتشاشات اخیر مردم
بازخوانی اغتشاشات اخیر اراک از زبان مردم + تصاویر

به همین علت، درخواست تجمع کنندگان اغتشاش گر از مردم برای همراهی کردن، به دلیل سر دادن شعارهای تند و ساختارشکنانه و نیز دعوت رسانه‌های ضدانقلاب برای برپایی آن، با بی‌اعتنایی مواجه شده است.

متاسفانه حتی برخی تجمع‌کنندگان اقدام به حمله مسلحانه به برخی ساختمانهای دولتی و نظامی در شهرهایی چون دورود لرستان و قهدریجان و فلاورجان اصفهان و تخریب برخی اماکن دینی و دولتی دیگر کردند که این اقدامات موجب ایجاد موج نارضایتی بین آحاد مردم از جمله معترضین اولیه شده است.

نتیجه تصویری برای اعتراضات اخیر مردم

انتهای خبر