پرداخت سود سهام عدالت ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد

کرباسیان سود سهام عدالت برای مشمولین تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد را به ازای هر نفر، ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد.   به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در دیدار با معاونین و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی که صبح امروز در محل این وزارتخانه برگزار […]

image_pdfimage_print

کرباسیان سود سهام عدالت برای مشمولین تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد را به ازای هر نفر، ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در دیدار با معاونین و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی که صبح امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد با پیشنهاد وزیر اقتصاد مبنی بر پرداخت سود سهام عدالت تا پیش از پایان سال جاری و افزایش مبلغ وام ازدواج از ۱۰ به ۱۵ میلیون تومان موافقت کرد.

مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به یک میلیون نفر وام ازدواج پرداخت شده است و ما اکنون آمادگی پرداخت سود سهام ۴۹ میلیون نفر از مشمولین سهام عدالت را در داریم که از این تعداد، دو میلیون نفر فوت شده اند که سود آنها به حساب وراث قانونی آنها واریز خواهد شد.

کرباسیان سود سهام عدالت برای مشمولین تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به ازای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این رقم برای دهک های درآمدی بالای جامعه ۷۵ هزار تومان خواهد بود که با دستور رئیس جمهور این امر تا پایان سالجاری محقق خواهد شد.

انتهای خبر