شوی رسانه ای به پایان رسید

خبر فوری: استعفای عرب باغی رسما پذیرفته شد/ بازی با آبروی رسانه ها با شوی رسانه ای جدید با نام”منبع آگاه”‼

روابط عمومی دبیرخانه شورای مناطق آزاد اعلام کرد: با توجه به انتشار اخبار ضد و نقیض از کانال های غیر رسمی و پیگیری اهالی رسانه بدینوسیله موافقت با این استعفا را به اطلاع می رساند.

image_pdfimage_print

مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با استعفای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس موافقت کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد: با توجه به انتشار اخبار ضد و نقیض از کانال های غیر رسمی و پیگیری اهالی محترم رسانه بدینوسیله موافقت با این استعفا را به اطلاع می رساند.

طبق این اطلاعیه مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با استعفای محسن خادم عرب باغی از سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ارس موافقت کرده است.

بر همین اساس و با طی مراحل قانونی بزودی فردی برای تصدی مدیریت این منطقه آزاد منصوب خواهد شد.

گزارش اعتدال پرس می افزاید، قطعی شدن تغییر عرب باغی از مدیرعاملی منطقه آزاد ارس در حالی است که یکی دو رسانه خبری استان ساعاتی پیش در اقدامی غیرحرفه ای با درج خبری دروغ به نقل از دبیرخانه مناطق آزاد ارس، مدعی ابقای عرب باغی شده بودند.

پایگاه خبری اعتدال پرس نیز بر همین اساس دقایقی قبل از انتشار خبر رسمی دبیرخانه مناطق آزاد کشور مبنی بر موافقت با استعفای عرب باغی، در واکنش به انتشار خبرهای جعلی گمراه کننده اینچنینی، یادداشت کوتاهی منتشر کرد که عینا در زیر می آید:

بازی با آبروی رسانه ها با شوی رسانه ای جدید با نام”منبع آگاه”‼️

چند روزی است، رسانه های استان در دام یک شوی رسانه ای در موضوع استعفای مدیرعامل منطقه آزاد ارس افتاده و اخبار عجیب و متناقض متعدد، در پی هم روی خروجی رسانه های استان قرار می گیرد.
این شوهای رسانه ای که حاصل توامان “بی اخلاقی سیاسی” برخی مدیران با “غیرحرفه ای گری خبری” برخی رسانه ها، است موجب تاسف و سردرگمی افکارعمومی استان شده و انتقاد شدید دغدغه مندان فضای اقتصادی استان را به همراه داشته است.
اینکه رسانه معروفی که اعتبارش محتمل باید بسی بالاتر و ارزشمندتر از بقاء یک مدیر متوسط استانی بوده باشد، با ذکر جمله مبهم و غیرحرفه ای” به نقل از یک منبع آگاه در دبیرخانه مناطق آزاد” اقدام به درج خبری سردرگم کننده و غیرواقعی از ابقاء مدیرعامل مستفی ارس کند، چگونه باید توجیه کرد!؟
کاش رسانه ها یاد بگیرند قداست حرفه ای خود را با این ” منابع آگاه” ولی بی نام و نشان پای سیاسی کاری سیاسیون ذبح نکنند.
البته لازم است مسئولان محترم دخیل در تعیین تکلیف مدیریت سازمان اقتصادی مهم و بزرگ “منطقه آزاد ارس” که نقش ویژه ای در سرنوشت اقتصادی استان و حتی شمالغرب کشور دارد، سریعا با اتخاذ تصمیم قطعی و اعلام رسمی آن، مانع ادامه این بی اخلاقی ها و شوهای رسانه ای شوند.

* حال باید منتظر ماند دید نفر جایگزین عرب باغی در منطقه آزاد ارس چه کسی خواهد بود و کی معرفی می شود.

 

انتهای خبر