عکس/عریان شدن یک خانم در برنامه زنده!

یک گوینده رادیو و روزنامه نگار مشهور کانادایی هنگام مصاحبه تلویزیونی پیرامون حقوق زنان ناگهان برهنه شد و برنامه را تا پایان به صورت کاملا برهنه اجرا کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از شبکه خبر، “لوری ول برن ” خانم روزنامه نگار مشهور کانادایی در حال مصاحبه با “واتر گری” گزارشگر محلی پیرامون حقوق زنان […]

image_pdfimage_print

یک گوینده رادیو و روزنامه نگار مشهور کانادایی هنگام مصاحبه تلویزیونی پیرامون حقوق زنان ناگهان برهنه شد و برنامه را تا پایان به صورت کاملا برهنه اجرا کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شبکه خبر، “لوری ول برن ” خانم روزنامه نگار مشهور کانادایی در حال مصاحبه با “واتر گری” گزارشگر محلی پیرامون حقوق زنان در یک برنامه زنده تلویزیونی با مطرح کردن یک سوال مقابل دوربین ها و صدها هزار بیننده برنامه برهنه شد.

alt

او در حالیکه از گزارشگر سوال می کرد اگر من به صورت برهنه در خیابان قدم بزنم عکس العمل مردم چه خواهد بود میکروفون را به دست آقای گزارشگر داد و در مقابل چشمان متعجب او برهنه شد. وی در اعتراض به شخص گزارشگر و در جواب علت انجام این کار گفت فضای استودیو به شدت گرم است.

alt

او در پایان این مصاحبه اعلام کرد شاید هرکس با دیدن این صحنه وسوسه شود که با پلیس تماس بگیرد اما این کار از نظر قانونی کاملا آزاد است و این تساوی حقوق زن و مرد از نظر پوشش است. در بسیاری از شهرهای کانادا برهنه تردد کردن زنان در خیابان و مجامع عمومی کاملا آزاد است و منع قانونی ندارد.

انتهای خبر