⭕️ آژیر قرمز برای تراکتور❗️

تراکتور 2 - 4 استقلال؛ دبل فرصت‌سوزی در راه صدرنشینی/ «شیخ» آبی، صورت یادگار را سرخ کرد!

رقم خوردن دومین باخت پیاپی تیم تراکتور و شکست خانگی سنگین شاگردان دنیزلی مقابل استقلال در میان بهت ۸۰ هزار تماشاگر پرشور، آژیر قرمز را برای این تیم به صدا درآورد!

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، پرونده دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال با دیدار حساس تیم‌های تراکتور و استقلال در تبریز بسته شد که طی آن، شاگردان مصطفی دنیزلی در زمین خود شکست تلخی را مقابل حریف پایتخت‌نشین متحمل شدند.

روند بسیار ضعیف دو بازی اخیر این تیم که توام با قدرت گرفتن تیم های رقیب بوده، این هشدار جدی را می دهد که دنیزلی فرصت زیادی برای جبران ندارد و صدر جدول شاید دیگر به سختی به دست آید!

تیمی که در ۷ بازی حتی یک گل هم نخورد و تا صدر جدول رفت، در یک بازی آنهم در تبریز ۴ گل می خورد!

جدال دو تیم از ساعت ۱۸ در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام ره تبریز برگزار شد و تیم مهیمان با درخشش مهاجم خارجی خود که توانست به تنهایی ۳ گل به ثمر رسانده و هتریک کند به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافت.

در این بازی، محمدرضا آزادی و ساسان انصاری به ترتیب در دقایق ۲۰ و ۷۹ برای تراکتور گلزنی کردند و در سوی دیگر، شیخ دیاباته در دقایق ۴۰، ۶۵ و ۶۹ و علی کریمی در دقیقه ۸۴ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

با نتیجه بدست آمده در این بازی، تراکتور برای دومین هفته متوالی شکست خورده و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد. این تیم با ۱۷ امتیاز و به دلیل گل زده بیشتر نسبت به شهر خودرو در رده دوم باقی ماند.

در سمت مقابل، استقلالی‌ها با کسب پیروزی شیرین در این بازی سخت و خارج از خانه جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵ افزایش دادند اما جایگاه این تیم نیز دست‌خوش تغییر نشد و آبی‌ها در رده هفتم ماندنی شدند.

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سیداحمد موسوی (۷۶ – ساسان انصاری)، اکبر ایمانی (۷۶ – مسعود شجاعی)، ویلیان میمبلا (۸۹ – کوین فروچونه)، احسان حاج‌صفی، مازولا و محمدرضا آزادی.
سرمربی: مصطفی دنیزلی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (۸۹ – مرتضی تبریزی)،‌ فرشید اسماعیلی (۷۹ – علی دشتی)، مهدی قائدی (۶۳ – آرش رضاوند)، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی و محمد دانشگر.
سرمربی: آندره‌آ استراماچونی