مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی: ۹۵ درصد روستاها گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۲۰۰۲ روستای استان در مدار مصرف گاز طبیعی قرار گرفته و بیش از ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از این نعمت الهی بهره مند هستند. به گزارش اعتدال آذربایجان، سیدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: اکنون گازرسانی به ۲۰۵ روستا در مرحله اجرا و گازرسانی به ۱۶۸ روستای دیگر نیز […]

image_pdfimage_print
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی: 95 درصد روستاها گازرسانی شدند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۲۰۰۲ روستای استان در مدار مصرف گاز طبیعی قرار گرفته و بیش از ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از این نعمت الهی بهره مند هستند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سیدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: اکنون گازرسانی به ۲۰۵ روستا در مرحله اجرا و گازرسانی به ۱۶۸ روستای دیگر نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.
وی ادامه داد: سال گذشته با اجرای ۸۱۰ کیلومتر شبکه گازرسانی، ۵۶ هزار مشترک جدید به شمار مشترکان گاز استان افزوده و ۱۴۲ روستای دور افتاده آذربایجان شرقی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شد.
وی افزود: بر این اساس امسال نیز مهمترین برنامه اجرایی تلاش برای به ثمر رسیدن طرح های یاد شده و اتمام گازرسانی روستایی متناسب با تأمین منابع است و با بکارگیری پیمانکاران مجرب، شناسایی و رفع نقاط ضعف اجرایی و بکارگیری راهکارهای نوین در پیشبرد اهداف گازرسانی تلاش خواهد شد.
رهنمای توحیدی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰۷۶۶ شبکه گازرسانی شهری و روستایی انجام و از این رقم برای بهره مندی روستاهای استان ۱۲۸۰۱ کیلومتر شبکه اجرا شده است.
این گزارش حاکی است، حدود ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۵٫۳۶ درصد خانوارهای روستایی در آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند.
انتهای خبر