مرگ تلخ راهدار آذربایجان شرقی در اثر تصادف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در آزاد راه تبریز – زنجان موجب مرگ یکی از راهداران این استان در حین انجام وظیفه شد. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، این حادثه روز یکشنبه […]

image_pdfimage_print
راهدار آذربایجان شرقی در اثر تصادف جان باخت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در آزاد راه تبریز – زنجان موجب مرگ یکی از راهداران این استان در حین انجام وظیفه شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، این حادثه روز یکشنبه در کیلومتر ۳۹ این آزاد راه روی داد و در این حادثه « مهدی معصومی» که در حین انجام عملیات خط کشی در این محور بود بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با خودرو راهداری دچار ضربه مغزی شد.
این راهدار که به علت آسیب از ناحیه سر به کما رفته بود با وجود انجام اقدامات احیا پس از ۳ روز از حادثه امروز چهارشنبه در بیمارستان فوت کرد.
بر اساس گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذبایجان شرقی، علت این حادثه را سرعت بالای خودرو پژو ۲۰۶ و عدم توانایی راننده در کنترل آن اعلام کرد.
این گزارش می افزاید، در طول ۳ سال اخیر و پس از ایجاد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ۴ راهدار در اثر سوانح جاده ای در استان جان خود را از دست داده اند.
انتهای خبر