رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

حفظ اتحاد بین اعضا و افزایش اقتدار شورا، دستاوردی برای شورای پنجم است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، تلاش برای حفظ هر چه بیشتر اتحاد و افزایش اقتدار شورای شهر را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم شورای پنجم عنوان کرد. به گزارش اعتدال پرس، شهرام دبیری ضمن گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شوراها اظهار کرد: حفظ اتحاد بین اعضا موضوع مهمی است چرا که شورا جایگاه ویژه ای […]

image_pdfimage_print

دبیری

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، تلاش برای حفظ هر چه بیشتر اتحاد و افزایش اقتدار شورای شهر را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم شورای پنجم عنوان کرد.

به گزارش اعتدال پرس، شهرام دبیری ضمن گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شوراها اظهار کرد: حفظ اتحاد بین اعضا موضوع مهمی است چرا که شورا جایگاه ویژه ای در قانون اساسی کشور دارد.

دبیری ادامه داد: در  شورای پنجم تلاش داشته ایم با قانون گذاری صحیح، در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان نسبت به مجموعه شورا و شهرداری گام برداریم.

او از افزایش مشارکت پذیری شهروندان در انجام فعالیت ها به عنوان یکی از اهداف شورای پنجم نام برد و افزود: در این شورا سعی داریم یش از پیش پیگیر مطالبات و خواسته های مردم باشیم.

رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به برخی دستاوردها و اقدامات شورای پنجم، گفت: در شورای پنجم اقدامات خوبی انجام یافته که هر چند کاملا ایده آل نبوده ولی قدم های خوبی برداشته شده است.

دبیری افزود: اصلاح ساختار اداری و مالی، بهبود وضعیت مجموعه شهرداری، شفافیف امور به گونه ای که تمامی مسائل و معاملات شهرداری منعکس می شود و  مردم می توانند اطلاع یابند، مدیریت مالی، تسویه بدهی‌های به جا مانده از دوره‌های پیشین از جمله این اقدامات است.

او با اشاره به آماه سازی چشم انداز ۱۲ ساله برای مدیریت شهر تبریز، گفت: برنامه پنج ساله نیز بر همین اساس تدوین شد و بر اساس آن برنامه پیش می‌رویم. برای سال ۹۹  نیز برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز، احداث پارک‌های محله ای، اصلاح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری، اتمام خط ۱ مترو، توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی، راه اندازی یک فاز از پارک بزرگ تبریز، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و حمایت از فعالیت‌های هنری و… اشاره کرد.

دبیری خاطرنشان کرد: در مجموع اقدامات خوبی انجام یافته که اگر شهرداری بخش عمده ای از آنها را به موقع عملیاتی کند، شاهد اجرایی شدن این تصمیم گیری‌ها در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای خبر