شهردار تبریز اعلام کرد:

احداث پارک ۱۰هکتاری در سال جاری پس از تحویل اراضی پادگان سابق ارتش

شهردار تبریز از آغاز احداث پارک بزرگ ۱۰هکتاری در سال جاری بلافاصله پس از تحویل اراضی پادگان سابق ارتش خبر داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، ایرج‌ شهین‌باهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از اراضی ۱۰هکتاری ارتش اظهار کرد: به جد پیگیر تحویل فوری این اراضی از ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.او […]

image_pdfimage_print

بازدید معاون عمرانی استانداری و شهردار تبریز از پروژه های مقبره الشعرا و پادگان ارتش

شهردار تبریز از آغاز احداث پارک بزرگ ۱۰هکتاری در سال جاری بلافاصله پس از تحویل اراضی پادگان سابق ارتش خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، ایرج‌ شهین‌باهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از اراضی ۱۰هکتاری ارتش اظهار کرد: به جد پیگیر تحویل فوری این اراضی از ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.
او ادامه داد: شهرداری تبریز برای امسال برنامه‌ریزی کرده است که این اراضی را به پارک و فضای سبز تبدیل کند و در کنار آن ایجاد برخی کاربری‌های فرهنگی مورد نیاز از جمله باغ کتاب برنامه ریزی شده است.
شهردار تبریز اعلام کرد: فردا در جلسه‌ای که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، درباره تحویل این اراضی به شهرداری تبریز تصمیمات نهایی اتخاذ می‌شود.
ایرج شهین‌باهر اعلام کرد: به محض اینکه این اراضی را تحویل گرفتیم، اقدامات خود را برای عملیاتی کردن تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده آغاز می‌کنیم و بی‌شک ایجاد فضای سبز ۱۰هکتاری در قلب و مرکز تبریز، برای شهروندان نوید بخش و مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای خبر