با دستور مقام قضایی استان

از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه آرپادره سی رفع تصرف شد

با دستور مقام قضایی استان و با حضور کارشناسان امور منابع آب شهرستان تبریز از ساخت و ساز های غیر مجاز در بستر رودخانه آرپادره سی رفع تصرف شد.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، این مطلب را شهردار منطقه ۵ تبریز اعلام کرد و گفت: به منظور آزاد سازی بستر رودخانه آرپادره […]

image_pdfimage_print

از بستر رودخانه آرپادره سی رفع تصرف شد

با دستور مقام قضایی استان و با حضور کارشناسان امور منابع آب شهرستان تبریز از ساخت و ساز های غیر مجاز در بستر رودخانه آرپادره سی رفع تصرف شد. 

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، این مطلب را شهردار منطقه ۵ تبریز اعلام کرد و گفت: به منظور آزاد سازی بستر رودخانه آرپادره سی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز شد.

میر علی اصغر نساج در ادامه بابیان اینکه ساخت و ساز در بستر رودخانه ها غیر قانونی است افزود : با دستور مقام قضایی استان و با حضور کارشناسان امور منابع آب شهرستان تبریز ساخت و ساز های صورت گرفته در  ۳ کیلومتر از مسیر رودخانه آرپادره سی تخریب شده است.

وی بااشاره به اینکه سیاست شهرداری تبریز مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی است اظهار داشت: شهروندان طبق قانون قبل از هرگونه خرید و فروش و ساخت وساز باید از شهرداری در مورد ملک مورد معامله استعلام کنند.

انتهای خبر