معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشریح کرد:

شهرهای پرخطر و کم خطر آذربایجان شرقی از نظر ابتلا به کرونا

عباسعلی درستی عصر یکشنبه در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه یک سری از شهرهای ما به نسبت جمعیت، آمار بسیار بالایی دارند، گفت: شهرهای میانه، اهر، سراب، کلیبر و شبستر جزو شهرهای پرخطر بوده و تعداد مبتلایان به نسبت جمعیتشان بسیار بالاست.

image_pdfimage_print

شهرهای پرخطر و کم خطر آذربایجان شرقی از نظر ابتلا به کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شهرهای پرخطر و کم خطر آذربایجان شرقی از نظر ابتلا به کرونا را تشریح کرد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، عباسعلی درستی عصر یکشنبه در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه یک سری از شهرهای ما به نسبت جمعیت، آمار بسیار بالایی دارند، گفت: شهرهای میانه، اهر، سراب، کلیبر و شبستر جزو شهرهای پرخطر بوده و تعداد مبتلایان به نسبت جمعیتشان بسیار بالاست.

وی افزود: لازم است مردم این شهرستان‌ها به فاصله‌گذاری اجتماعی اهمیت بیشتری دهند.

وی بیان کرد: آمار مبتلایان در تعداد محدودی از شهرهای استانمان پایین بوده و باید دقت کنیم که در فاز بسیار شکننده‌ای قرار داریم و لحظه‌ای غفلت می‌تواند آمار مبتلایان در این شهرها را نیز افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بستان‌آباد، جلفا، ملکان و چاراویماق نسبت به جمعیت، تعداد مبتلایان کمتری را دارند.

وی، گفت: هنوز اطمینان کافی وجود نداشته و مردم باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کنترل بیماری در استانمان باشیم.

انتهای خبر