توزیع ۸۸۰۰ بسته حمایتی پویش رحمت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در تبریز

تراب محمدی

دبیر اجرائی پویش رحمت از توزیع ۸۸۰۰ بسته حمایتی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نقاط تحت پوشش این پویش در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، تراب محمدی در حاشیه جلسه اعضای هیات مدیره پویش رحمت در گفت و گو با خبرنگار شهریار اظهار داشت: در مرحله اول پویش رحمت ۷۵۲۱ بسته حمایتی توسط نیروهای جهادی مساجد در محلات تحت پوشش این طرح توزیع شد.

وی سپس ادامه داد: در مرحله دوم نیز ۵۰۰۰ بسته در نقاط مشخص شده شهر تبریز و بین افرادی که به خاطر ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند، توزیع شد و قرار است در مرحله سوم نیز ۸۸۰۰ بسته حمایتی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع شود.

محمدی با اشاره به اینکه  ۱۲ قلم جنس در سبد غذایی  پویش رحمت قرار داده‌ایم، ابراز داشت: در مرحله سوم نیز با همین تعداد اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی می‌کنیم. جامعه هدف پویش رحمت افرادی هستند که در اثر شیوع بیماری کرونا، خانه‌نشین شده و هیچ درآمد و حمایتی از نهادهای دولتی و غیردولتی ندارند.

دبیر اجرائی پویش رحمت از همراهی و همدلی مردم خیّر تبریز با پویش رحمت قدردانی کرد و عنوان داشت: همچنان چشم به راه کمک‌های مردمی برای حمایت از شهروندانی هستیم که تا به امروز دست نیاز به سوی کسی دراز نکرده‌اند و مطمئن هستیم که مردم  خیّر تبریز نیز این اجازه را نخواهند داد.

پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

شماره حساب پویش رحمت در بانک پاسارگاد به شرح ذیل است:

شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱
شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰