با حضور امام جمعه تبریز

بزرگداشت درگذشتگان بیماری کرونا در شب رحلت حضرت خدیجه کبری (س)

                                                         سیمای استانی سهند در شب رحلت بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری (س) ویژه برنامه بزرگداشت درگذشتگان ویروس کرونا را به روی آنتن میبرد. به گزارش اعتدال […]

image_pdfimage_print

                                                        

سیمای استانی سهند در شب رحلت بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری (س) ویژه برنامه بزرگداشت درگذشتگان ویروس کرونا را به روی آنتن میبرد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، این برنامه ۶۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی مهدی جولا بعد از برنامه افطارلیق تقدیم بینندگان شبکه سهند می شود.

این ویژه برنامه با هدف تسلی خاطر خانواده ها و بازمانده های هموطنانی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا به دیار باقی شتافته اند و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت خدیجه و رحلت ایشان در دهمین شب ماه مبارک رمضان به صورت زنده پخش می شود. در این برنامه با دعوت از حجت الاسلام بلاغی کارشناس امور مذهبی درمورد نقش بی نظیر حضرت خدیجه کبری در حمایت مادی و معنوی از پیامبر اکرم (ص) و پیشرفت اسلام و دوران پس از رحلت این بزرگ بانوی اسلام صحبت میشود.

 همچنین در این ویژه برنامه پیام حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز درخصوص درگذشتگان ویروس کرونا خطاب به هم استانی ها قرائت میشود.

بخش دیگر برنامه به مداحی احد فلاح از مداحین اهل بیت علیهم السلام وقرائت قرآن توسط ناصر بخت آور از قاریان ممتاز استانی اختصاص دارد.

این ویژه برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ در شب شهادت اولین بانوی مسلمان به مدت ۶۰ دقیقه به روی آنتن میرود.

انتهای خبر