شهردار تبریز:

وسایل نقلیه عمومی از روز شنبه فعالیت می‌کنند/ استفاده از ماسک در اتوبوس ها و متروی تبریز ضروری است

شهردار تبریز گفت: با تصویب ستاد مقابله با کرونای استان و شهرستان تبریز و ابلاغ وزارت کشور وسایل نقلیه عمومی از روز شنبه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تبریز فعالیت را از سر می گیرند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر امروز با اعلام این خبر گفت: […]

image_pdfimage_print

شهین باهر

شهردار تبریز گفت: با تصویب ستاد مقابله با کرونای استان و شهرستان تبریز و ابلاغ وزارت کشور وسایل نقلیه عمومی از روز شنبه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تبریز فعالیت را از سر می گیرند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر امروز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه مترو و اتوبوس یک فضای بسته بوده و احتمال شیوع کرونا در این مکان ها بالا است برای همین مردم باید نکات بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کنند.

وی افزود: مردم برای استفاده از مترو و اتوبوس باید از ماسک استفاده کنند و با ابلاغیه وزارت کشور استفاده از ماسک اجباری بوده چراکه در مکان های بسته احتمال شیوع ویروس کرونا بالا است.

شهردار تبریز ادامه داد: در مبادی ورودی ایستگاه ها ماسک مسافران کنترل می شود تا فردی بدون ماسک در مترو و اتوبوس حضور نداشته باشد، افرادی نیز که ماسک ندارند می توانند به قیمت دولتی از گیت های بلیت فروشی تهیه کنند.

ایرج شهین باهر ابراز داشت: رعایت بخشنامه ها به خاطر حفظ سلامت خود مردم است و امیدواریم با همکاری شهروندان شاهد اجرای دقیق این دستورالعمل ها باشیم.

شهردار تبریز از ضدعفونی اتوبوس ها و مترو در ابتدا و انتهای مسیر نیز خبر داد و گفت: توصیه می کنیم مردم علاوه بر ماسک از دستکش نیز استفاده کنند و در ایستگاه ها با فاصله نشسته و موضوع مهم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: اگر موارد بهداشتی رعایت نشود شاهد شیوع موج دوم ویروس کرونا در جامعه خواهیم بود. هم اکنون آمار مبتلایان روند کاهشی دارد که باید تداوم یابد.

انتهای خبر