امام جمعه تبریز: 

شاعران جلوه‌های ایثار مردم را به تصویر بکشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شعرا با ابیات شاعرانه خود جلوه‌های ایثار و فداکاری مردم در رزمایش مواسات را به تصویر بکشند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم شب شعر به‌مناسبت میلاد امام‌ حسن(ع) در مسجد صادقیه تبریز، با بیان اینکه رزمایش مواسات از نیمه شعبان تا پایان رمضان […]

image_pdfimage_print

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شعرا با ابیات شاعرانه خود جلوه‌های ایثار و فداکاری مردم در رزمایش مواسات را به تصویر بکشند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم شب شعر به‌مناسبت میلاد امام‌ حسن(ع) در مسجد صادقیه تبریز، با بیان اینکه رزمایش مواسات از نیمه شعبان تا پایان رمضان با فرمان رهبر معظم انقلاب در حال برگزاری است، اظهار کرد: هر چند با شیوع ویروس کرونا نمازهای جماعت در مساجد تعطیل شد اما عبادت‌های مردم در قالب کمک‌های معیشتی و اقلام بهداشتی جلوه دیگری پیدا کرد.

وی افزود: مردم با شیوع کرونا در هر عرصه‌ای که نیاز شد به حمایت از مدافعان سلامت و امنیت مردم به میدان آمدند و جلوه‌هایی از ایثار و همدلی را نشان دادند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: مردم به خصوص در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به حق در مساجد حضور و همدلی خود را نشان دادند و ثابت کردند عبادات هرگز تعطیل نمی‌شود؛ چراکه خدمت به خلق عبادت است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، از شاعران و نویسندگان خواست این جلوه‌های ایثارگرانه و فداکارانه را با ابیات شاعرانه به تصویر بکشند.

انتهای خبر
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x