رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز:

کتابخوانی رکن اساسی توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: کتاب بعنوان مهمترین عنصر برای تکامل جامعه انسانی بشمار می رود. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، محمدباقر بهشتی افزود: به نظر می رسد در غفلت سیستم آموزش و پرورش ، ضرورت تلاش های سایر نهاد های فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی،اجتماعی […]

image_pdfimage_print

بهشتی.jpg

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: کتاب بعنوان مهمترین عنصر برای تکامل جامعه انسانی بشمار می رود.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، محمدباقر بهشتی افزود: به نظر می رسد در غفلت سیستم آموزش و پرورش ، ضرورت تلاش های سایر نهاد های فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ضروری بنظر می رسد.

محمد باقر بهشتی افزود: سرانه مطالعه در کشور با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری دارد و ایام بحران ویروس کرونا فرصت مغتنمی برای در خانه ماندن و مطالعه می باشد.

وی در پایان ادامه داد:امیدوارم مطالعه همچون غذا خوردن،خوابیدن و فعالیت های دیگر بخشی از زندگی شهروندان گردد.

گفتنی است، مسابقه کتاب‌خوانی “در خانه بخوانیم” به منظور تشویق همشهریان برای حضور در خانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا، غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان تبریزی، توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و استفاده بهینه از فرصت پیش آمده در دوران قرنطینه خانگی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از ابتدای سال ۹۹ برگزار می‌شود.
این مسابقه در ۴ بخش بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و ویژه برگزار می‌شود که در هر بخش برای ۹۹ نفر جوایز نقدی اهدا می‌شود. جایزه هر یک از منتخبین این بخش‌ها به ترتیب ۷ میلیون ریال (بخش بزرگسالان)، ۴ میلیون ریال (بخش نوجوانان)، ۲.۵ میلیون ریال (بخش کودکان) و ۳ میلیون ریال (بخش ویژه) و جوایز ارزشمند در بخش ویژه ماه مبارک رمضان خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت کتاب‌ها و شرکت در آزمون مربوطه به سایت رسمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، شهریار نیوز و سایت جامع شهروندی  citizen.tabriz.ir  مراجعه نمایند.

انتهای خبر