تشریح جزئیات حادثه ناو کنارک

شهادت ۱۹ تن از نیروهای ارتش در تمرین دریایی

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد.

image_pdfimage_print

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

 پس از این حادثه تیم‌های امداد و نجات دریایی در فاصله کوتاه در محل حضور یافته مجروحان و شهدا را از شناور تخلیه و به مراکز درمانی منتقل کردند.

گفتنی است نیروهای مستقر در شناور مذکور رشادت مثال‌زدنی در نجات جان همرزمان خود به‌خرج دادند.

 به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعداد شهدای این حادثه ۱۹تن بوده و تعداد مجروحان نیز ۱۵نفر است که در وضعیت مناسبی به‌سر می‌برند.

بر اساس این گزارش شناور حادثه‌دیده کنارک طی عملیاتی برای بررسی‌های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این شناور، بر آمادگی دفاعی و روحیه شهادت‌طلبی کارکنان غیور دریایی ارتش تأکید و عنوان کرده است، انتظار می‌رود تا بررسی دقیق تیم‌های کارشناسی حاضر در محل حادثه، از هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز شود.

انتهای خبر