عزل و نصبهای جدید دولت یازدهم: انتصاب مدیر عامل جدید ایرنا و شهرکهای صنعتی/ تغییرات جدید در دفتر رئیس‌جمهور،دانشگاه علوم پزشکی و…

 دکتر روحانی از روز دریافت حکم تنفیذ ریاست جمهوری‌اش از رهبر معظم انقلاب در ۱۲ مرداد تا امروز، تغییرات بسیاری را در بدنه کابینه با انتصاب افراد در سمت‌های گوناگون بودجود آورده است. اعتدال پرس همانطورکه پیش از این خبر داده بود، آخرین اخبار انتصابات مهم دولت یازدهم را هر روز در بخش ویژه ” […]

image_pdfimage_print

 دکتر روحانی از روز دریافت حکم تنفیذ ریاست جمهوری‌اش از رهبر معظم انقلاب در ۱۲ مرداد تا امروز، تغییرات بسیاری را در بدنه کابینه با انتصاب افراد در سمت‌های گوناگون بودجود آورده است.

اعتدال پرس همانطورکه پیش از این خبر داده بود، آخرین اخبار انتصابات مهم دولت یازدهم را هر روز در بخش ویژه ” اخبار انتصابات” منتشر می کند.

در ادامه این تغییرات در دولت،  مدیران خبرگزاری ایرنا و شرکت شهرکهای صنعتی، معاون ارتباطات رئیس‌جمهور  و رئیس دانشگاه‌ پزشکی‌شهیدبهشتی جای خود را به نفرات جدید دادند.

انتصاب مدیر عامل ایرنا

علی جنتی طی حکمی «محمد خدادی» را به سمت مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در متن حکم علی جنتی آمده است:

نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه رسانه و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه و ایجاد بستر همکاری و هم افزایی با موسسه ایران، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی، ایجاد پویایی در دانشکده خبر و توسعه فعالیت های بین المللی ایرنا بویژه ارتباط موثر با سازمان های منطقه ای و بین المللی به منظور بهره گیری از دیپلماسی عمومی موفق و موید باشید.

او پیش از این مدیرکل اخبار خارجی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بود.

از ابتدای دولت یازدهم، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی مدیرعامل ایرنا شده بود که در میان اسامی مطرح‌شده، نام محمدعلی وکیلی و محمد سلطانی‌فر نیز دیده می‌شد. پیش از این، علی خزایی به‌عنوان نماینده‌ی دولت یازدهم در ایرنا مستقر شده بود.

از جمله سوابق علمی اجرائی محمد خدادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت بخش های فرهنگی- تبلیغی – پشتیبانی و ستادی در ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- ستاد کل نیروهای مسلح

خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اسلامی در دهلی نو

مدیر کل اخبار بین الملل خبرگزاری جمهوری اسلامی

عضو شورای موسس و سردبیری روزنامه ایران

مدیر مسئول و سردبیر روزنامه انگلیسی زبان ایران دیلی – موسسه ایران

دبیر کل سازمان خبرگزاری های جنبش عدم تعهد

دبیر کل سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه

دبیر کل سازمان خبرگزاری های کشورهای عضو اکو

دبیر کل سازمان خبرگزاری کشورهای حاشیه دریای خزر

رئیس اداره رسانه های وزارت امور خارجه

تهیه کننده برنامه های مختلف تلویزیونی در برنام ههای زنده و ترکیبی- مستند گزارشی در برنامه های در شهر – صبح تهران- آفتاب مهربانی و دوربین هفت و ….

معاون ارتباطات رئیس‌جمهور تغییر کرد

 علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور شد.

معاون ارتباطات رئیس‌جمهور تغییر کرد

به گزارش خبرآنلاین معزی از روزنامه نگاران و مدیران رسانه ای کشور با حکمی از سوی محمد نهاوندیان به سمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور منصوب شد.

معزی، مدیر مسئول خبرگزاری خبرآنلاین، با این حکم جایگزین محمد شیخان که پیشتر عهده دار این سمت بود، شد.

علیرضا معزی فعالیت مطبوعاتی خود را از سال​های آغازین دهه ۷۰ با مجله نیستان آغاز کرد. وی از سال ۷۷ تا سال ۸۲ سردبیر مجله هفتگی سروش بود. معزی همچنین عضویت در شورای سردبیری روزنامه جام جم و دبیری گروه​های رسانه و فرهنگ و هنر این روزنامه در سال های ۸۰ تا ۸۴ را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۸۵ تا ۸۸ سردبیر روزنامه همشهری بین الملل شد و همزمان عضو شورای سیاستگذاری این روزنامه بود. معزی از سال ۸۸ تا کنون به عنوان مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی،روزنامه خبر و خبرگزاری خبرآنلاین فعالیت می​کند.

محمد شیخان، از اوایل سال ۱۳۸۹ بعنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری بود.

تغییررئیس دانشگاه‌ پزشکی‌شهیدبهشتی

 علی اصغر پیوندی طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد.

به گزارش مهر، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی طی این حکم پیوندی معاون سابق سازمان نظام پزشکی و متخصص گوش، حلق و بینی را در این سمت منصوب کرده است.

پیش از این دکتر حسن ابوالقاسمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را بر عهده داشت.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی منصوب شد

وزیر صنعت ،معدن وتجارت مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را منصوب کرد.

وزیر صنعت ،معدن وتجارت،  سید محمدعلی سید ابریشمی را به عنوان رییس هیات مدیره ومدیرعامل و آقایان علینقی قدس، غلامرضا سلیمانی، ولی اله افخمی راد و یونس الستی را به عنوان اعضای هیات مدیره سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران منصوب کرد.

نعمت زاده همچنین از زحمات فخراله مولایی در دوران تصدی مسولیت آن سازمان تقدیر و تشکر کرد.

بنا بر این گزارش، سید محمد علی سید ابریشمی در سوابق کاری خود مواردی مانند، ریاست موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، معاون تولید و صنایع فلزی،معاون بهره برداری وزارت صنایع  و وزارت صنایع سنگین؛ مدیر عامل شرکتهای سایپا دیزل، شهاب خودرو ، آلومینیم پارس و عضوهیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را داشته است.

وی همچنین عضو شورای عالی اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران، کمیسیون شورای اقتصاد و تنظیم بازار، نایب رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران با کشورهای اتریش ، اوکراین ، اردن ، عربستان سعودی، رییس هیات مدیره شرکتهای پارس خودرو ، آذر آب ، مس شهید باهنر، پروفیل پارس ، مقره سازی ایران، کارخانجان تولیدی بهمن (فیلور)، سرمایه گذاری صنعت ومعدن ، پارس سوئیچ بوده است.
سید محمد علی سید ابریشمی فارغ التحصیل دوره دکترای مدیریت بازرگانی است.

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس نصرالله جهانگرد به سمت معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

  معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد    

 طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس نصرالله جهانگرد به سمت معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

گفتنی است مهندس جهانگرد پیش از این به عنوان سرپرست و معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسوول تدوین برنامه توسعه‌ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (تکفا)، مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه‌ی اجلاس جهانی سران جامعه‌ی اطلاعاتی، فعالیت داشته است.

همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات مهندس علی حکیم جوادی در طول تصدی سمت رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

*** هر روز، منتظر اخبار جدید انتصابات دولت یازدهم در اعتدال پرس باشید.

انتهای خبر