مدیرعامل باشگاه تراکتور:

تراکتور مشکل مالی ندارد/تلاش برای حفظ ۳ کاپیتان تیم ملی

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: این باشگاه هیچ‌گونه مشکل مالی نداشته و در حدود ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنان در فصل جاری داشته‌ایم. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)،  “میر معصوم سهرابی” در خصوص اخبار کذبی که برخی رسانه‌ها‌ در خصوص وضعیت مالی باشگاه منتشر کرده‌اند، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مشکل مالی نداشته […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: این باشگاه هیچ‌گونه مشکل مالی نداشته و در حدود ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنان در فصل جاری داشته‌ایم.

تراکتور مشکل مالی ندارد/تلاش برای حفظ 3 کاپیتان تیم ملی

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)،  “میر معصوم سهرابی” در خصوص اخبار کذبی که برخی رسانه‌ها‌ در خصوص وضعیت مالی باشگاه منتشر کرده‌اند، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مشکل مالی نداشته و از معدود باشگاه‌های لیگ برتری هست که حدود ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است.

وی افزود: مهندس زنوزی علاوه بر باشگاه تراکتور، باشگاه ماشین‌سازی را نیز به ‌خوبی اداره می‌کند و معتقدم این حواشی به این دلیل مطرح شده که مهندس زنوزی هفته‌ی گذشته راجع به آنچه که در فوتبال ایران می‌گذرد، افشاگری کرد. می‌دانیم که این صحبت‌ها از کجا نشأت می‌گیرد و به این افراد هشدار می‌دهیم که دست از سر تراکتور بردارند.

سهرابی خاطرنشان کرد: هدف این افراد، به حاشیه کشاندن تراکتور و دلسرد کردن هواداران و بازیکنان این تیم است. بنده به هواداران خوبمان این اطمینان خاطر را می‌دهم که چنین شایعاتی کذب محض بوده و باشگاه تراکتور توان حفظ تمامی بازیکنانش از جمله سه کاپیتان تیم ملی را دارد و همچنین هر بازیکنی که کادر فنی تقاضا کند را هم جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص پرونده‌های بازیکنان خارجی تراکتور نیز گفت: باشگاه تراکتور پرونده‌های حقوقی را بررسی می‌کند و مطمئن باشید که زنوزی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که این تیم کوچکترین آسیبی از مسائل این چنینی ببیند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: بازیکن خارجی و یا داخلی مدنظر سرمربی محترم تیم جذب خواهد شد و همچنین بازیکنان کنونی تیم نیز به صلاحدید کادرفنی حفظ می‌شوند و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد. ما برای فصل آتی مسابقات تیم قدرتمندی را راهی رقابت ها خواهیم کرد.

انتهای خبر