قدس در شبکه استانی؛

اعلام برنامه‌های روز جهانی قدس شبکه سهند

ویژه برنامه‌های روزجهانی قدس صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از روابط عمومی شبکه سهند امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از اجتماعات انسانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آخرین جمعه ماه مبارک […]

image_pdfimage_print

ویژه برنامه‌های روزجهانی قدس صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از روابط عمومی شبکه سهند امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از اجتماعات انسانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ویژه برنامه‌های مختلفی برای مخاطبان تقدیم خواهد کرد.  
 بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در رادیو و تلویزیون، علاوه بر پرداخت در برنامه‌های روتین، ویژه برنامه‌هایی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.
شبکه استانی سهند در برنامه‌های افطارلیق، ضیافت و آیدین یاشا به صورت ویژه به تبیین اهمیت روز جهانی قدس و علت این نامگذاری این روز خواهد پرداخت.
“آنا قبله سی” نیز عنوان ویژه برنامه شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی در این روز است که روز جمعه به مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح به روی آنتن رادیو خواهد رفت.
پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس، پخش کلیپ و نماهنگ‌های مربوط به راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان در روز قدس سال‌های قبل، گفتگو با کارشناسان، گزارش مردمی، شعرخوانی و پیام‌های مردم آذربایجان به مردم فلسطین و پخش سرود‌های حماسی از جمله بخش‌های برنامه‌های رادیو و تلویزیون خواهد بود.
تشریح فلسفه نامگذاری این روز و تبیین اهمیت روز جهانی قدس، بازخوانی پیام‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی به مناسبت روز‌های قدس، افزایش شناخت و درک ساختار سیاسی جهانی در این موضوع، پرداختن به موضوع غزه از نگاه عواطف و کرامت انسانی، تأکید بر لزوم اتحاد کشور‌های اسلامی و روشنگری و ارتقای بصیرت مخاطبان در خصوص مسائل اجتماعی و سیاسی فلسطین از جمله محور‌های اصلی محتوایی برنامه‌ها است.
ویژه برنامه های”بیرینجی قیبله”، “انقلابیمیز”، “پنجره”، “سیزه سلام”، “سلام شنونده”، “اوباشدانلیق”، “بخش‌های مختلف خبری و تفسیر سیاسی”، “شناور”، “دونیا اوتن هفته دَه” و پخش ” سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس” نیز از تمهیدات رادیو برون مرزی آذری تبریز در روز جهانی قدس خواهد بود. بررسی اوضاع سیاسی و اجتماعی بیت المقدس اولین قبله مسلمین و مردم مظلوم فلسطین و اهمیت روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، از مهمترین موضوعات پرداختی در این ویژه برنامه‌ها است.
همچنین نماهنگ و آثار موسیقایی فاخری با موضوع فلسطین و اهمیت مسأله قدس تولید شده که همزمان با این روز از آنتن رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

در معاونت خبر هم تهیه و پخش گزارش های تحلیلی در خصوص روز جهانی قدس و پوشش برنامه های مصوب روز جهانی قدس در شهرستان ها و همچنین پرداختن به پویش فلسطین آزاد از مهمترین برنامه های این حوزه است.
حوزه فضای مجازی نیز با سوژه‌های مشخص و پیش بینی شده، در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی حضو

انتهای خبر