واکنش باشگاه تراکتور به واکنش‌های جانبدارانه صداوسیما/ علایق رنگی را در سیمای ملی پایان دهید

اینکه به جای احترام به قهرمانی یک تیم شهرستانی علایق خود را در تلویزیون نتوانیم کنترل کنیم و به هر قیمتی سعی در کمرنگ کردن ارزش آن داشته باشیم، مستقیما توهین به شعور مخاطب است.

image_pdfimage_print

علایق رنگی را در سیمای ملی پایان دهید

باشگاه تراکتور در ‌واکنش به صحبت های یکی از مجریان صداوسیما در خصوص این باشگاه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بعد از قهرمانی تراکتور در جام حذفی، در بعضی از رسانه ها از جمله در صداوسیما عنوان شد که در نیمه دوم این دیدار، بازیکنان تراکتور ۲۴ دقیقه از  زمان بازی را تلف کرده اند و باعث انتقادات زیادی از این تیم شد.

باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای در این خصوص نوشت:

علایق رنگی را در سیمای ملی پایان دهید. تیم تراکتور پس از سال‌ها قهرمان ایران شد و انگار به مذاق مجریان سیمای ملی با علائق سرخابی خوش نیامده است. متاسفانه سالیان سال است به دلیل عدم نظارت صحیح در صداوسیما برنامه‌سازان و مجریان برنامه‌های تلویزیونی در حوزه‌ی ورزش علایق رنگی خود را به شکل واضح و مشخص در برنامه‌هایی که با بودجه‌ی تمام مردم ایران ساخته می‌شود، نمی‌توانند کتمان کنند و این‌بار هم تیم مردمی تراکتور را با تیم ملی کشوری که هیچ ایرانی خاطره‌ای خوشی از آن‌ها ندارند مقایسه کرده‌اند. اینکه به جای احترام به قهرمانی یک تیم شهرستانی علایق خود را در تلویزیون نتوانیم کنترل کنیم و به هر قیمتی سعی در کمرنگ کردن ارزش آن داشته باشیم، مستقیما توهین به شعور مخاطب است.

ریاست محترم سازمان صداوسیما باید بداند بی‌دلیل نیست روز به روز از تعداد مخاطبین برنامه‌های ورزشی این سازمان کاسته شده و مردم نام سیمای میلی را با جای ملی فریاد می‌زنند.

باشگاه تراکتور ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح، با تاکید بر احترام به هواداران تمام تیم‌ها و گام برداشتن در راستای فوتبال جوانمردانه و توأم با عدالت، از مسئولان این سازمان می‌خواهد که نظارت بیشتری بر عملکرد نیروهای کاری خود داشته باشند تا این‌گونه با احساسات هواداران پرشور تراکتور بازی نشود.»

انتهای خبر