جریمه عمده فروش مرغ در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از جریمه ۲.۳ میلیارد ریالی یک واحد عمده فروشی گوشت مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه در استان خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، یوسف پایدار با اشاره به بازرسی‌های هوشمند و استفاده از سامانه‌های نظارتی گفت: این جریمه با تشکیل پرونده تخلفاتی به علت […]

image_pdfimage_print

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از جریمه ۲.۳ میلیارد ریالی یک واحد عمده فروشی گوشت مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه در استان خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، یوسف پایدار با اشاره به بازرسی‌های هوشمند و استفاده از سامانه‌های نظارتی گفت: این جریمه با تشکیل پرونده تخلفاتی به علت عرضه خارج از شبکه ۵ تن گوشت مرغ به واحد متخلف مذکور تعلق گرفت.

وی همچنین گفت: برای یک واحد تولیدی در استان به دلیل گرانفروشی در تولید تجهیزات کارگاهی پرونده تخلفاتی و رای قطعی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در حق دولت و ۲۱.۵ میلیارد ریال در حق شاکی صادر شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تصریح کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه‌های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گزارش‌ها و شکایت‌های خود را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

 

انتهای خبر