یک حکم مسرت بخش جدید از استاندار آذربایجان شرقی

انتصاب رامین نظامی‌خواه به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی

نظامی‌خواه، متولد سال ۱۳۶۹ در تبریز و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشکده صداوسیما است که بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای در سطوح مختلف را در کارنامه دارد.

image_pdfimage_print
رامین نظامی خواه از فعالان برجسته رسانه ای به عنوان مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد

 استاندار آذربایجان‌شرقی طی حکمی “رامین نظامی‌خواه” از فعالان رسانه ای خوش نام و حرفه ای استان را به عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در حکم عابدین رضوی خُرّم خطاب به نظامی‌خواه آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، ارتباط مستمر و موثر با سایر رسانه‌های جمعی و تعبیه سازوکارهای مناسب برای اطلاع به‌هنگام و دقیق به مردم استان، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق باشید.

رامین نظامی‌خواه، متولد سال ۱۳۶۹ فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشکده صداوسیما و دانش‌پژوه دکترای حرفه‌ای مدیریت است که یک دهه فعالیت رسانه‌ای در سطوح مختلف را در کارنامه دارد.

وی، پیش از این مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی بود و در سوابق خود دبیری نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، همکاری با شورای نظارت بر صداوسیما و فعالیت در جنبش دانشجویی را دارد.

اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی به عنوان مسئول شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، نقش راهبری بسیار مهمی در هدایت جریان اطلاع رسانی و تبیین خدمات و تلاش های دولت دارد که متاسفانه در چند سال گذشته این جایگاه به دلیل حضور افراد غیرمتخصص تنزل یافته بود.

گفتنی است رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر کل حوزه استاندار و معاون اقتصادی استانداری را از بین جوانان انتخاب کرده و به ترتیب جهانبخش سلمانیان، کاظم یکانی و محمد کلامی در این سمت ها منصوب شده بودند.

انتهای خبر