رسوایی زرسان در ورزش تبریز/ بناکار: با آبرو و اعتبار ما بازی کردند

رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز از باشگاه زرسان به عنوان یک رسوایی در ورزش تبریز یاد کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان، عادل بناکار، رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز و سرمربی سابق تیم شهرداری تبریز عصر امروز در یک نشست خبری در مورد اتفاقات باشگاه زرسان صحبت کرد. او در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به […]

image_pdfimage_print

رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز از باشگاه زرسان به عنوان یک رسوایی در ورزش تبریز یاد کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، عادل بناکار، رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز و سرمربی سابق تیم شهرداری تبریز عصر امروز در یک نشست خبری در مورد اتفاقات باشگاه زرسان صحبت کرد. او در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به خاطر باشگاه زرسان پیشنهادهای لیگ برتر و دسته یکی را رد کردیم. آقایان در شروع کارشان به ما اعلام کردند برای والیبال برنامه ۵ ساله دارند.

وی افزود: با توجه به هزینه پایین تیمداری در بخش بانوان، پیشنهاد کردیم تا تیمداری را از این بخش شروع کنند که پس از تصویب در هیات مدیره با حضور خانم فرزانه شیخاوندی به عنوان مسئول، تیم بانوان تشکیل شد.

رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز گفت: پس از بانوان، تیم آقایان تشکیل شد و نفرات خوبی هم جذب کردیم. در ادامه جلسه‌ای با آقای داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برای حضور تیم در لیگ دسته یک برگزار کردیم. برنامه‌ها خوب پیش می‌رفت و با وجود اینکه مشکلاتی وجود داشت اما صبوری می‌کردیم و امیدوار بودیم که حل می‌شود.

بناکار خاطرنشان شد: قرار بود در اوایل مبلغی به بازیکنان و کادرفنی تزریق کنند که در حد وعده و وعید بود. با این حال، کارهای حضورمان در لیگ دسته یک را انجام دادیم و تا چند روز پیش فکر می‌کردیم مبلغ ورودی مسابقات پرداخت شده است اما متاسفانه فیش‌ها جعلی از آب درآمد و پولی پرداخت نشده بود که با این کار، آبروی ما را نیز بردند.

وی مطرح کرد: بعد از آخرین دیداری که با آقای مقصودی، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه زرسان داشتیم، تلفن‌شان خاموش است و هیچ ارتباطی با او نداریم. هنوز هم نمی‌دانم علت حضور آقایان چه بود و رفتن‌شان چه علتی داشت.

مربی والیبال تبریز با بیان اینکه از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت است، تأکید کرد: من الان واقعا عذاب وجدان دارم چراکه همه بازیکنان به اعتبار ما قراردادشان را سفید امضاء کردند و تا الان هم نپرسیدند که چه مبلغی در قراردادشان ثبت شد. در این اتفاقات با اعتبار و آبروی ما بازی شد.

بناکار در مورد وضعیت تیم‌های والیبال زرسان اعلام کرد: به دنبال عدم تحقق وعده‌های مالک و مدیریت باشگاه، فعالیت تیم‌های آقایان و بانوان زرسان تعطیل اعلام گردید و پرونده زرسان در والیبال استان بسته شد.

انتهای خبر