آیا بالاخره، تغییرات شتاب می گیرد؟/ انتصاب فرمانداران جدید ورزقان و اسکو

در حالیکه با گذشت بیش از ۵ ماه از شروع بکار دولت رئیسی، انتظارات عمومی برای استقرار تیم مدیریتی جدید دولت و شروع پرشتاب فعالیت های دولت در ریل جدید جامه عمل نپوشیده است، خبرهای رسیده به اعتدال آذربایجان حاکی از شتاب گرفتن این تغییرات در استان طی روزهای آتی دارد.

image_pdfimage_print

سرپرستان فرمانداری‌های ورزقان و اسکو منصوب شدند

استاندار آذربایجان شرقی طی احکام جداگانه‌، سرپرستان فرمانداری‌های ورزقان و اسکو را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در حالیکه با گذشت بیش از ۵ ماه از شروع بکار دولت رئیسی، انتظارات عمومی برای استقرار تیم مدیریتی جدید دولت و شروع پرشتاب فعالیت های دولت در ریل جدید جامه عمل نپوشیده است، خبرهای رسیده به اعتدال آذربایجان حاکی از شتاب گرفتن این تغییرات در استان طی روزهای آتی دارد و در همین راستا، امروز دو فرماندار جدید استان تعیین شدند.

 عابدین خرّم در احکام جداگانه، مهدی نعمتی را به عنوان سرپرست فرمانداری ورزقان و حسین فیروزی را به عنوان سرپرست فرمانداری اسکو منصوب کرد.

مهدی نعمتی متولد ۱۳۵۰ در اهر، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تحول است و پیش از این بخشدار مرکزی اهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های اهر و اسکو و رئیس حراست اداره کل اوقاف استان بوده است.

حسین فیروزی متولد ۱۳۵۱ در تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی اسکو و کارشناس حوزه‌های امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی اشاره کرد.

مراسم معارفه سرپرستان فرمانداری‌های ورزقان و اسکو امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

انتهای خبر