انتصاب سرپرست اداره کل مالیاتی آذربایجان شرقی/ شرط ویژه برای صدور حکم مدیرکلی سرپرست جدید

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد به گزارش اعتدال آذربایجان، منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم از زحمات غلامرضا شریفی مدیر کل قبلی امور مالیاتی آذربایجان شرقی تجلیل و عیسی اروج زاده را به عنوان سرپرست جدید این […]

image_pdfimage_print

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد

به گزارش اعتدال آذربایجان، منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم از زحمات غلامرضا شریفی مدیر کل قبلی امور مالیاتی آذربایجان شرقی تجلیل و عیسی اروج زاده را به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی کرد.

منظور گفت: با بررسی عملکرد سه ماهه آقای اروج زاده، در صورت رضایت، حکم مدیرکلی وی صادر خواهد شد و از سایر افراد پرتوان و با دانش اداره کل آذربایجان شرقی در مدیریت سایر استان‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افتتاح داده ویزه تمکین مالیاتی در دهه فجر امسال در تهران خبرداد و گفت: از این پس ندادن مالیات جرم محسوب می شود و این جرم انگاری قدم مثبتی است که در سایر استان ها نیز اجرا خواهد شد.

 رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افتتاح داده ویزه تمکین مالیاتی در دهه فجر امسال در تهران خبرداد و گفت: از این پس ندادن مالیات جرم محسوب می‌شود و این جرم انگاری قدم مثبتی است که در سایر استان‌ها نیز اجرا خواهد شد.

منظور با بیان اینکه دولت مدرن بر اساس مالیات بنا می‌شود بر فرهنگ سازی در عرصه وصول مالیات و آشنا کردن مردم به ظرفیت‌ها و مخاطرات این حوزه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، درآمدهای مالیاتی سهم بالاتری از بودجه دولت را بر دوش خواهد گرفت، گفت: سازمان امور مالیاتی فقط به دنبال درآمدزایی نبوده بلکه با وضع مالیات‌‌‌های جدید و حذف آن در برخی از بخش ها، به مردم سیگنال می‌دهد که نمونه آن اعمال مالیات بیشتر بر سیگار و نوشابه برای سلامت مردم و یا کاهش مالیات در مناطق کم برخوردار برای رونق سرمایه گذاری است.

 

انتهای خبر