فرماندار جدید عجب شیر منصوب شد/ حرکت لاک پشتی تغییرات مدیریت در استان؛ تغییر فقط ۶ فرماندار طی ۶ ماه!

برخی، فشار نمایندگان و سهم خواهی محافل سیاسی و بعضا نیز، محافظه کار بودن کمیته انتصابات استان را عامل این روند میدانند که در هرحال انتظار افکارعمومی، بهبود محسوس و سریعتر روند امور و سرعت بخشی به تحقق وعده های مختلف دولت جدید می باشد.

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌‌شرقی در حکمی، جعفر قادری هروان را به عنوان سرپرست فرمانداری عجب‌شیر منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در حکم عابدین خرّم برای قادری، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد و نیز پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب و پیشبرد اهداف دولت مردمی‌تاکید شده است.

جعفر قادری هروان، متولد ۱۳۵۵ دارای مدرک کارشناسی حقوق است و از سوابق کاری وی می‌توان به نمایندگی مردم شهر عجب‌شیر در شورای اسلامی‌دوره‌های سوم و پنجم و عضویت در شورای اسلامی‌شهرستان عجب‌شیر به مدت ۶ سال، عضویت در شورای حل اختلاف دادگستری و ریاست هیأت‌مدیره شرکت تعاونی مسکن مهر و بسیجیان این شهرستان اشاره کرد.

پیش از این، عادل اصغرپور مسئولیت فرمانداری عجب شیر را طی سه سال گذشته بر عهده داشت.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری عجبشیر امروز (چهارشنبه) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

  • گفتنی است، با گذشت سه ماه از شروع بکار استاندار جدید آذربایجا شرقی و سپری شدن بیش از ۶ ماه از شروع بکار دولت آقای رئیسی، روند تغییرات مدیریتی در استان آذربایجان شرقی و بویژه انتخاب فرمانداران که سکان داران اصلی دولت در حوزه های شهرستانی می باشند، بسیار کند و لاک پشتی پیش می رود که این امر نارضایتی طیف انقلابی و حامیان دولت در استان که انتظار استقرار سریع و کامل تیم دولت جدید در استان و تغییر زودتر رویکردهای مدیریتی مطابق وعده های داده شده را دارند، به همراه داشته است.
  • در برخی محافل، فشار نمایندگان و سهم خواهی های محافل سیاسی را عامل اصلی کندی روند انتصابات می دانند و برخی نیز محافظه کار بودن کمیته انتصابات استان را عامل این روند ذکر می کنند که در هر حال انتظار افکارعمومی، بهبود محسوس و سریعتر روند امور و سرعت بخشی به تحقق وعده های مختلف دولت جدید می باشد.
انتهای خبر