فرمانده سپاه عاشورا:ماموریت سپاه حفظ انقلاب اسلامی است

فرمانده ارشد سپاه در استان گفت: ماموریت سپاه حفظ انقلاب اسلامی است و همه رده ها باید در خدمت مردم و نظام باشند. به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار علی اصغر عباسقلیزاده صبح امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه عاشورا با تقدیر از نقش مردم در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی اظهار داشت: رفتار مردم […]

image_pdfimage_print

فرمانده ارشد سپاه در استان گفت: ماموریت سپاه حفظ انقلاب اسلامی است و همه رده ها باید در خدمت مردم و نظام باشند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار علی اصغر عباسقلیزاده صبح امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه عاشورا با تقدیر از نقش مردم در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی اظهار داشت: رفتار مردم در مقابله با سیاست های خصمانه دشمن و همراهی با انقلاب ستودنی است و همین امر دشمن را به استیصال وا داشته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین مساله زنده نگه داشتن امید در جامعه است گفت: مردم در دهه فجر، سالگرد انقلاب اسلامی را به شایستگی جشن گرفتند و این روحیه مردم برای جاری بودن امید در جامعه را باید زنده نگه داشت.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با اشاره به ایام سالگشت شهادت آقا مهدی و آقا حمید باکری، فرماندهان فقید و جاودانه لشکر عاشورا تاکید کرد: در آستانه سالگرد عروج شهیدان باکری باید سیره زندگی آنها برای مردم تبیین شود تا مردم ما با شخصیت استثنایی آنها آشنا شوند.

فرمانده ارشد سپاه در استان گفت: ماموریت سپاه حفظ انقلاب اسلامی است و همه رده ها باید در خدمت مردم و نظام باشند.

انتهای خبر