معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خبر داد: مراسم سالگرد شهادت شهید باکری ۲۲ اسفند برگزار می شود

به گزارش اعتدال آذربایجان، سرهنگ گلمحمدزاده در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت شهید باکری و شهدای عملیاتهای بدر و خیبر با اعلام این خبر افزود: در تقویم فرهنگی کشورمان، اسفندماه بخاطر سالگرد انجام عملیاتهای بدر و خیبر برای مردم آذربایجانشرقی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اکثر فرماندهان لشکر عاشورا در این دو عملیات به شهادت رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: رویکرد مراسمات بزرگداشت شهدا باید مردمی و برخوردار از محتوای غنی باشد. برنامه های سالگرد شهادت شهید باکری نیز باید ویژگی های خاصی داشته باشد چرا که آقا مهدی در بین فرماندهان جنگ یک شخصیت کم نظیر و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب جزو عناصر تاصیرگذار دفاع مقدس بودند.

سرهنگ گلمحمد زاده بر لزوم فضاسازی رسانه ای و محیطی درباره سالگرد شهادت آقا مهدی باکری تاکید کرده و گفت: علاوه بر شخصیت و سلوک فرماندهی شهید باکری باید در کنار ایشان به یاران و اصحاب آقا مهدی نیز پرداخته شود. موضوعی که سالها مورد غفلت قرار گرفته است.

گفتنی است: مراسم بزرگداشت شهید باکری و شهدای عملیاتهای بدر و خیبر، روز یکشنبه ۲۲ اسفند از ساعت ۱۵ در سالن همایشهای مصلی برگزار خواهد شد. همچنین مراسم بزرگداشت شهید تجلایی نیز ۲۵ اسفند در تالار پتروشیمی برگزار می شود.