سرپرست فرمانداری آذرشهر منصوب شد

استاندار آذربایجان‌ شرقی در حکمی، شمسعلی محمودیان را به عنوان سرپرست فرمانداری آذرشهر منصوب کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان، در حکم عابدین خرّم برای محمودیان، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد و نیز پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌ شرقی در حکمی، شمسعلی محمودیان را به عنوان سرپرست فرمانداری آذرشهر منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در حکم عابدین خرّم برای محمودیان، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد و نیز پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب و پیشبرد اهداف دولت مردمی تاکید شده است.

شمسعلی محمودیان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و از نیروهای مجموعه وزارت کشور است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان هشترود، سرپرستی شهرداری هشترود و مدیریت شرکت تعاونی کشاورزی جهاد سازندگی اشاره کرد.

آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری آذرشهر بعد از ظهر فردا (یکشنبه) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

انتهای خبر