سرپرست فرمانداری‌های کلیبر و خداآفرین منصوب شدند

استاندار آذربایجان شرقی طی احکام جداگانه‌ای، سرپرستان فرمانداری‌های کلیبر و خداآفرین را منصوب کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان، عابدین خرّم با صدور این احکام، مسیرحسین بهادری را به عنوان سرپرست فرمانداری کلیبر و علی‌اکبر نکونام را به عنوان سرپرست فرمانداری خداآفرین منصوب کرد. در حکم عابدین خرّم برای سرپرستان این دو فرمانداری، بر روحیه انقلابی، […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی طی احکام جداگانه‌ای، سرپرستان فرمانداری‌های کلیبر و خداآفرین را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، عابدین خرّم با صدور این احکام، مسیرحسین بهادری را به عنوان سرپرست فرمانداری کلیبر و علی‌اکبر نکونام را به عنوان سرپرست فرمانداری خداآفرین منصوب کرد.

در حکم عابدین خرّم برای سرپرستان این دو فرمانداری، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد و نیز پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب و پیشبرد اهداف دولت مردمی تاکید شده است.

میرحسین بهادری متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات عربی است و پیش از این شهردار آبش‌احمد (۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲) و بخشدار مرکزی کلیبر (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) بوده است.

علی‌اکبر نکونام متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بستان‌آباد، بخشدار تیکمه‌داش و شهردار بستان‌آباد اشاره کرد.

مراسم معارفه سرپرستان فرمانداری‌های کلیبر و خداآفرین امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

انتهای خبر