خروج آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از بلاتکلیفی/ مدیر کل جدید فردا معرفی می شود!

بر اساس اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش به مسوولین استانی، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی یکشنبه برگزار می شود. به گزارش اعتدال آذربایجان، کش و قوس های طولانی بر سر انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، صدای همه را درآورده است طوریکه امام جمعه تبریز […]

image_pdfimage_print

بر اساس اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش به مسوولین استانی، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، کش و قوس های طولانی بر سر انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، صدای همه را درآورده است طوریکه امام جمعه تبریز هم لب به گلایه از تریبون رسمی گشوده است.

حجت الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز ضمن انتقاد از تعلل و اختلاف نظرهای حاشیه ساز بر سر انتخاب مدیرکل جدید جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، هدف از ورود خود به مسأله تسریع در معرفی مدیرکل جدید را نجات از بلاتکلیفی دستگاه تعلیم و تربیت استان اعلام کرد و گفت: قرار بود در خطبه‌های نماز جمعه تبریز مطالبی را در این ارتباط بیان کنم خوشبختانه استاندار آذربایجان‌شرقی در تماسی اعلام کردند که قرار شده شنبه دهم اردیبهشت مدیرکل جدید آموزش و  پرورش معرفی شود.

وی ادامه داد: همچنین صبح امروز( جمعه نهم اردیبهشت) معاون وزیر آموزش و  پرورش در تماسی اعلام کردند قرار بود روز شنبه دهم اردیبهشت مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی معرفی شود اما با توجه به اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی در این روز ماموریت خواهند بود  مراسم معارفه روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

آل‌هاشم تاکید کرد: هدف من از ورود به این حوزه خارج شدن آموزش و پرورش استان از بلاتکلیفی بود چون مدیرکل فعلی آموزش و پرورش وقتی می‌دید هر روز یک شایعه و مسأله‌‌ای و افرادی برای این پست مطرح می‌شوند دستش به کار نمی‌رفت، خدای نکرده دلیلی بر بی توجهی به خدمات مدیرکل فعلی آموزش و  پرورش نیست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هیچ وقت نمی‌خواهم در عزل و نصب‌ها دخالت داشته باشم، بیان داشت: خوشبختانه بعد از سخنانم در خطبه‌ هفته گذشته برخی نمایندگان تبریز نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کردند فقط گزینه پیشنهاد می‌دهیم تصمیم‌گیری اصلی در این ارتباط با وزارت آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: هرکسی که می‌خواهد مدیرکل آموزش و پرورش معرفی شود، توصیه می‌کنم از تمام نیروهای انقلاب در مدیریت خود استفاده کند.

گزارش اعتدال آذربایجان حاکی است، صیادی گزینه نهایی سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان می باشد.

انتهای خبر