دایر شدن میزهای خدمت سفر رئیس جمهور در تبریز+لیست میزهای خدمت وزارتخانه و مکان استقرار آنها

به گزارش اعتدال آذربایجان، میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنها هستند.  در این میزهای خدمت که از صبح امروز چهارشنبه دایر شده، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان، میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنها هستند.

 در این میزهای خدمت که از صبح امروز چهارشنبه دایر شده، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در محل‌های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.

این میزهای خدمت امروز تا ساعت ۱۸ برقرار بوده و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای رسیدگی به دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهند بود.

میز خدمت وزارت خانه و دستگاه های آموزش و پرورش در تالار معلم در خیابان ارتش، ارتباطات و فناری در فلکه خیام ائل گولی، اطلاعات روبروی استادیوم تختی، اقتصاد و دارایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در  اول زعفرانیه، امور خارجه در کوی سهند ائل گولی، بهداشت و درمان در بیمارستان شهید مدنی، تعاون در شهرک امام، جهاد کشاورزی بین نصف راه و لاله، تعزیرات حکومتی در خیابان قانون، دفاع در چهارراه ابوریحان، راه و شهرسازی در میدان منظریه، صمت در خیابان ششگلان برقرار است.

همچنین میزخدمت وزارت علوم در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارراه آبرسان، وزارت کشور در شهرداری مرکزی تبریز، میراث فرهنگی در میدان ساعت، وزارت نفت در شرکت گاز استان، وزارت نیرو در مجتمع آذراب، ورزش در میدان منظریه، بنیاد شهید در گلکار، سازمان اداری استخدامی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محیط زیست در آبرسان، علمی و فناوری در باغ گلستان، مناطق آزاد در صاحب الامر، صندوق کارآفرینی در خیابان ارتش، نیروی انتظامی روبروی برج زمرد، کمیته امداد در تقاطع قطران و لاله زار، هلال احمر در آبرسان، بهزیستی در آبرسان و تامین اجتماعی در گلکار دایر است.

حجت الاسلام و المسلیمن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است به همراه جمعی از وزرا، فردا پنجشنبه۱۲ خرداد ۱۴۰۱  به آذربایجان‌ شرقی سفر کند.

https://img9.irna.ir/d/r2/2022/06/01/3/169723349.jpg?ts=1654064156741

انتهای خبر