دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان دو لبه قیچی هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رویکرد خصمانه و دشمنی آمریکا با ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت شده است و بین دو جریان سیاسی این کشور تفاوتی وجود ندارد. به گزارش اعتدال آذربایجان، سید محمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به اینکه جمهوری خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا پیروز شدند، تاثیر این انتخابات […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رویکرد خصمانه و دشمنی آمریکا با ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت شده است و بین دو جریان سیاسی این کشور تفاوتی وجود ندارد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سید محمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به اینکه جمهوری خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا پیروز شدند، تاثیر این انتخابات در منطقه و روابط با ایران را ارزیابی کرد و اظهار کرد: دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان دو لبه قیچی هستند، این دو جناح سیاسی آمریکا در برخورد با ایران در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد خصمانه ای دارند اما ممکن است در سالی با شدت بیشتر علیه ایران اقدام کرده باشند و در برخی موارد این دشمنی پنهان بوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: اکنون که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا را در دست گرفته اند، روابط واشنگتن با ایران تفاوتی نخواهد کرد چرا که در دوره ترامپ و بایدن شاهد رویکرد خصمانه آنها بودیم، بایدن پشت پرده اقداماتی علیه ایران داشته اما ترامپ واضح علیه ایران گام بر می داشت.

وی تاکید کرد: از این رو برای ایران تفاوتی نمی کند که کدام جناح در آمریکا روی کار باشد، در نهایت ما در برابر زیادی خواهی آنها ایستادگی می کنیم.

عضو فراکسیون نیروهای انقلابی در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره شاهد بوده‌ایم که در دوران جمهوری خواهان، همواره تنش یا جنگی در منطقه خاورمیانه شکل می گرفت، این احتمال وجو دارد که مجدد شاهد تنش باشیم، اما باید دید که کاخ ریاست جمهوری آمریکا به کدام جناح می رسد چرا که رئیس جمهور نقش بسزایی در تندروی های آمریکا در منطقه دارد.

انتهای خبر