۵ حکم انتصاب جدید در وزارت بهداشت/ لاریجانی بازهم حکم گرفت

وزیر بهداشت در احکامی جداگانه ۵ حکم انتصاب جدید برای مسئولان و مشاوران وزارت بهداشت صادر کرد. اعتدال پرس/ طی حکمی از سوی وزیر بهداشت دکتر باقر لاریجانی به عنوان مشاور و نماینده وزیر بهداشت در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعیین شد. گفتنی است دیروز نیز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر لاریجانی را […]

image_pdfimage_print

وزیر بهداشت در احکامی جداگانه ۵ حکم انتصاب جدید برای مسئولان و مشاوران وزارت بهداشت صادر کرد.

اعتدال پرس/ طی حکمی از سوی وزیر بهداشت دکتر باقر لاریجانی به عنوان مشاور و نماینده وزیر بهداشت در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعیین شد. گفتنی است دیروز نیز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر لاریجانی را به سمت قائم مقام خود در امور پزشکی و رئیس شورای راهبردی علوم پزشکی منصوب کرده بود!

متن حکم دکتر سیدحسن هاشمی به شرح زیر است:
استاد گرامی جناب آقای دکتر باقر لاریجانی

سلام علیکم؛

با توجه به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب­عالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور و نماینده وزیر در شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی منصوب می شوید.

امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران موفق و سرافراز باشید.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیــر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر رضا ملک‌زاده به سمت معاون تحقیقات و فناوری منصوب شد.

رضا ملک زاده، در دولت دوم هاشمی رفسنجانی وزیر بهداشت، درمان و آ‌موزش پزشکی بود. وی فوق تحصص گوارش و کبد، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد این دانشگاه است.رضا ملک زاده، جانشین مصطفی قانعی می‌شود که پیش از این با حکم وزیر بهداشت به سمت رئیس انستیتو پاستور ایران منصوب شده بود.

متن حکم دکتر سیدحسن هاشمی به دکتر ملک زاده به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رضا ملک‌زاده

استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران

سلام علیکم؛

با توجه به سوابق برجسته، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت معاون تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید تا با بکارگیری توان و ظرفیت پژوهشگران علوم پزشکی نسبت به تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور در حوزه سلامت، حمایت از تحقیقات کاربردی، توسعه هدفمند شبکه‌های تحقیقاتی و شبکه‌های دانشی، توسعه مراکز رشد، پارک‌های فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و نیز حمایت از تحقیقات بومی و سنتی و ارتقاء جایگاه پژوهش‌های علوم پزشکی کشور در سطح بین‌المللی اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت ارتقاء سلامت مردم موفق باشید.

دکتر سیدحسن هاشمی

وزیـــر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر محمدرضا ظفرقندی مشاور و عضو منتخب وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی

با حکم وزیر بهداشت دکتر محمدرضا ظفرقندی مشاور و عضو منتخب وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی شد.

محمدرضا ظفرقندی، رئیس اسبق سازمان نظام پزشکی و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی تهران با حکم حسن قاضی‌زاده هاشمی به سمت مشاور وزیر و عضو منتخب وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

متن حکم دکتر سید حسن هاشمی به این شرح است:

استاد گرامی جناب آقای دکتر محمد رضا ظفرقندی

سلام علیکم؛

با توجه به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب­عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر و عضو منتخب اینجانب در شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور منصوب می شوید.

امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران موفق و سرافراز باشید.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیـــر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر بهرام عین الهی مشاور و نماینده وزیر در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، دکتر بهرام عین الهی به سمت مشاور ونماینده وزیردر شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی منصوب شد.متن این حکم به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر بهرام عین الهی

با توجه به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور و نماینده وزیر در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی منصوب می شوید.

امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی ومنشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران موفق و سرفراز باشید.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیـــر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سید محمد هادی موسوی مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران

با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سید محمد هادی موسوی به عنوان مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران منصوب شد.متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمد هادی موسوی

سلام علیکم؛

توجه به جایگاه والای ایثارگران و فرزندان گرانقدر شهدا و خانواده های گرامی شهیدان، بویژه نقش گرانسنگ آنان در اعتلای نظام سلامت، از اهم وظایف وزارت است.

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران منصوب می شوید تا با همکاری معاونت ها، دانشگاههای علوم پزشکی، نهادها و دستگاههای ذیربط، ضمن رسیدگی به مشکلات این عزیزان، اقدامات لازم جهت بهره برداری بیشتر از ظرفیت ایثارگران نظام سلامت معمول دارید. توفیق جنابعالی را در عمل به وظایف با رعایت قانونمداری و اعتدال گرایی از خداوند متعال خواستارم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیـــر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: تسنیم

انتهای خبر