معرفی‌استانداران جدید طی ۲روز آینده

معاون سیاسی وزیر کشور درباره اینکه آیا طی دو روز آینده استانداران جدیدی معرفی خواهند شد، گفت:‌ بله، این امکان وجود دارد. به گزارش اعتدال پرس، سیدکاظم میرولد معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا استاندار جدیدی به هیئت دولت معرفی شده است، اظهارداشت: تاکنون استاندار جدیدی […]

image_pdfimage_print

معاون سیاسی وزیر کشور درباره اینکه آیا طی دو روز آینده استانداران جدیدی معرفی خواهند شد، گفت:‌ بله، این امکان وجود دارد.

به گزارش اعتدال پرس، سیدکاظم میرولد معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا استاندار جدیدی به هیئت دولت معرفی شده است، اظهارداشت: تاکنون استاندار جدیدی معرفی نشده است.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین درباره اینکه آیا در جلسه چهارشنبه هیئت دولت شاهد انتصاب استاندار جدیدی خواهیم بود، تصریح‌کرد: تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده وزیر کشور است که فعلاً تصمیم خاصی ندارد مگر اینکه در یکی دو روز آینده، در این زمینه تصمیم گرفته شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طی دو روز آینده استانداران جدیدی معرفی خواهند شد، گفت:‌ بله، این امکان وجود دارد.

به گزارش فارس حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور نیز دیروز درباره انتخاب استانداران گفت:‌ ما در این پروسه دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد؛ علاقه‌مندیم هرچه سریع‌تر کلیه استاندارها منصوب شوند تا آنها فرمانداران و بخشداران خود را انتخاب کنند و کار دولت در همه سطوح و مناطق رسمیت بیشتری به خود بگیرد.

سخنگوی وزارت کشور همچنین یادآور شد: با این حال پیش‌بینی می‌کنم حداکثر تا اوایل آبان‌ماه بتوانیم برای کلیه استان‌ها، استانداران مدنظر را به دولت پیشنهاد دهیم و البته در نهایت حق انتصاب با هیأت دولت و آقای رییس‌جمهور است.‌

انتهای خبر