اولین استیضاح در کابینه روحانی کلید خورد/روند استیضاح فرجی‌دانا در مجلس آغاز شده است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال آغاز روند استیضاح وزیر علوم تحققات و فناوری به علت انتصابات اخیر در این وزارتخانه خبر داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، عباس مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اخیر وزیر علوم گفت: […]

image_pdfimage_print

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال آغاز روند استیضاح وزیر علوم تحققات و فناوری به علت انتصابات اخیر در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، عباس مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اخیر وزیر علوم گفت: با توجه به انتسابات و عملکرد وزیر علوم تحقیقات و فناوری ظاهرا روند مقدماتی استیضاح وزیر به زودی آغاز خواهد شد.
وی افزود:‌امروز نزدیک به ۷۰ نفر از نمایندگان مجلس در خصوص انتسابات اخیر به وزیر علوم تذکر کتبی دادند.
خبرگزاری فارس: مقتدایی: روند استیضاح فرجی‌دانا در مجلس آغاز شده است

این عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نارضایتی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به این دلیل بیشتر از گذشته است که پیش از جلسه رای اعتماد و در جلسه با اعضای این کمیسیون وزیر علوم این اطمینان را به نمایندگان دادند که در عزل و نصب‌های خود از افزادی که شائبه حضور آنها در فتنه وجود دارد، استفاده نخواهند کرد.

مقتدایی گفت: در جلسه روز یکشنبه برخی از اعضای کمیسیون بنا داشتند که موضوع استیضاح را بلافاصله آغاز کنند که در نهایت اعضای این کمیسیون به این جمع‌بندی رسیدند که در جلسه امروز از وزیر پیشنهادی برای پاسخ به سؤالات نمایندگان دعوت کنند.

وی افزد: با این حال به نظر می‌رسد روند استیضاح وزیر علوم بسیار زودتر از آن که تصور می‌شد آغاز شده است.

انتهای خبر