فوری/ استاندار اردبیل هم بالاخره مشخص شد+سوابق استاندار جدید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بعد از ماه‌ها انتظار دولت تدبیر و امید مجید خدابخش را به عنوان استاندار اردبیل انتخاب و معرفی کرد. به گزارش اعتدال پرس، کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با فارس اظهار داشت: بنده این انتصاب شایسته و به حق و امید‌بخش […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بعد از ماه‌ها انتظار دولت تدبیر و امید مجید خدابخش را به عنوان استاندار اردبیل انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش اعتدال پرس، کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با فارس اظهار داشت: بنده این انتصاب شایسته و به حق و امید‌بخش برای مردم استان اردبیل را از طرف دولت تدبیر و امید تبریک گفته و امیدوارم با اشرافیت و سختکوشی مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل بتوانیم عرصه خدمتگزاری را میدان حرکت عظیم تحول و سازندگی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی در استان اردبیل قرار دهیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با همکاری تمامی مسئولان و همچنین پشتوانه عظیم مردمی استاندار جدید اردبیل بتواند در مسئولیت خود شایسته و مدبرانه عمل کند و قطعاً‌ در این مسیر توجه به رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل منشا اثرات جاودانه و خیرخواهانه برای این استان خواهد بود.

حقیقت‌پور دیگر نماینده مردم اردبیل، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم با تایید این خبر گفت: به دنبال معرفی ۳ گزینه برای استانداری اردبیل از سوی مجمع نمایندگان استان، بعد از ماه‌ها مجید خدابخش به عنوان هشتمین استاندار اردبیل انتخاب شد.
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار کرد: مجید خدابخش پیش از این در عرصه‌های مدیریتی و عمرانی و اجرایی در استان‌های مجاور اردبیل سابقه درخشانی دارد که امیدواریم در استان اردبیل نیز بتواند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد.

وی از استاندار جدید خواست تا در اولویت کارهای خود تکمیل پروژه‌های زیربنایی نظیر راه‌آهن اردبیل، پتروشیمی و منطقه ویژه را قرار دهد.

گفتنی است: آقایان”مجید خدابخش”، “غفور پاک‌نهاد” و اقبال عباسی”، سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان استان اردبیل برای استانداری این استان بودند.

مجید خدابخش، سابقه چند بار معاونت استانداری  درتبریز و ارومیه و سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی به مدت کوتاه  را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای خبر