حکم شهردار تبریز فردا صادر می شود/ برگزاری مراسم معارفه نجفی در این هفته

شهرام دبیری بیان داشت: نامه نگاری های لازم را انجام داده و تمام مراحل قانونی را طی کرده ایم؛ تا فردا حکم تنفیذ به امضای وزارت کشور رسیده و در همین هفته مراسم تودیع و معارفه برگزار خواهد شد.  رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مراسم تودیع و معرفه ی شهردار تبریز در […]

image_pdfimage_print

شهرام دبیری بیان داشت: نامه نگاری های لازم را انجام داده و تمام مراحل قانونی را طی کرده ایم؛ تا فردا حکم تنفیذ به امضای وزارت کشور رسیده و در همین هفته مراسم تودیع و معارفه برگزار خواهد شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مراسم تودیع و معرفه ی شهردار تبریز در هفته ی جاری بیان داشت: نامه نگاری های لازم را انجام داده و تمام مراحل قانونی را طی کرده ایم؛ استاندار محترم نیز در جریان روند طی شده قرار دارند و تا فردا حکم تنفیذ به امضای وزارت کشور رسیده  و در همین هفته مراسم تودیع و معارفه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ی مراحل طبق قانون طی شده است و هیچ کس در هیچ یک از جلسات برگزار شده اعتراض نکرده است و همه ی اعضا در رای گیری انتخاب شهردار شهر شرکت کرده اند.

دبیری تصریح کرد: ما تابع نظر اکثریت هستیم و باید هم چنین باشد؛ چرا که رسیدن به اجماع کامل سخت است و افراد نظرات مختلفی را در موضوعات مختلف دارند و ما باید نظر اکثریت را معیار انتخاب قرار دهیم اما اگر برخی افراد از فرد انتخاب شده ناراضی هستند نمی توان این را عدم وحدت نامید و یا طبق نظر اقلیت شورا عمل کرد.

دبیری اعضای شورای شهر را باهم یکپارچه دانسته و افزود: هم دلی و هم فکری لازم بین اعضای شورا وجود دارد و همه ی اعضا در رای گیری شرکت کرده و نظرات خود را بیان نموده اند اما اگر منظور از وحدت این باشد که اکثریت تابع اقلیت باشد، این امکان پذیر نیست و در همه ی شهر ها و استان ها و همه جای دنیا این طبیعت شوراست که نتیجه نهایی بنا بر نظر اکثریت گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روند کاری اجماع در بین اعضای مجلس و شورا در تمام نقاط کشورتصریح کرد: اگر به مجلس نمایندگان توجه کنیم هرگز اجماع نظر بین تمامی اعضا به وجود نمی آید چرا که در مجلس هم فراکسیون های مختلف وجود دارد که هر یک نظر خاص خود را دارند و نظر دیگری را نمی پذیرند ولی در نهایت تصمیم ها طبق رای اکثریت گرفته می شود، ما نیز در شورای شهر به همین روال تصمیم گیری ها را انجام می دهیم.

انتهای خبر