مهری، مدیرعامل پست‌ ایران شد

با حکم وزیر ارتباطات، حسین مهری به جای محمد‌حسن کرباسیان به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست منصوب شد. اعتدال پرس/ در متن حکم دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است: «جناب آقای حسین مهری با استناد به مواد ۱۲ و ۱۳ اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران،نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان […]

image_pdfimage_print

با حکم وزیر ارتباطات، حسین مهری به جای محمد‌حسن کرباسیان به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست منصوب شد.

اعتدال پرس/ در متن حکم دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است:

«جناب آقای حسین مهری

با استناد به مواد ۱۲ و ۱۳ اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران،نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی، جناب عالی را به مدت ۲ سال به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف و دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.»

همچنیین طی احکام جداگانه ای از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلامرضا نجاری، اسکندر حلال خور، علی شیوازاد عضو هیت مدیره و رضا شمولی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره شرکت پست منصوب شدند.

انتهای خبر