در یکی از محلات تبریز روی داد؛ انتقام خونین جوان ۱۷ ساله از شوهر خواهر نگون بخت

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری جوان ۱۷ ساله به جرم قتل شوهر خواهرش به دلیل اختلاف خانوادگی در کلانشهر تبریز خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، قنبر مداحی با تشریح این جنایت گفت: بنابر اعلام کلانتری ۱۳ تبریز و در پی اطلاع از یک مورد درگیری در یکی از محلات تبریز عوامل این کلانتری […]

image_pdfimage_print

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری جوان ۱۷ ساله به جرم قتل شوهر خواهرش به دلیل اختلاف خانوادگی در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، قنبر مداحی با تشریح این جنایت گفت: بنابر اعلام کلانتری ۱۳ تبریز و در پی اطلاع از یک مورد درگیری در یکی از محلات تبریز عوامل این کلانتری در محل حاض‌شدند.

وی در ادامه افزود: عوامل انتظامی در محل متوجه می‌شوند که در پی درگیری فردی با چاقو زخمی و به بیمارستان محل منتقل شده و افراد حاضر در محل اعلام می‌کنند که داماد خانواده با ضربه چاقو زخمی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مصدوم در بیمارستان به دلیل ضربات وارده فوت می‌کند و ماموران همسر مقتول را برای بازجویی به کلانتری منتقل می‌کنند.

مداحی گفت: نامبرده در بازجویی‌ها اظهار می‌کند که با شوهرش اختلاف داشته و به همین دلیل به حالت قهر به منزل پدرش می‌آید تا اینکه شوهرش به آن محل مراجعه می‌کند و همین امر ایجاد درگیری می‌کند و برای ترساندن وی با چاقو به مقتول حمله می‌کند که در حین گلاویزی چاقو به سینه متوفی فرو می‌رود.

وی اظهار کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی از همسر و مادر زن مقتول بازجویی دقیق و علمی به عمل می‌آید که در اظهارات خود دچار تناقض‌گویی می‌شوند و پس از چند بازجویی در نهایت اعلام می‌کنند که مقتول را برادر زن ۱۷ ساله‌اش با چاقو مورد اصابت چاقو قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی افزود: با پیگیری موضوع و کار اطلاعاتی متهم در یکی از محلات تبریز در منزل پدر زنش در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به قتل دامادشان با وارد آوردن ضربات چاقو به سینه‌اش به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف می‌کند.

وی تصریح کرد: نامبرده با قرار قانونی صادره روانه زندان ‌شده است تا به اتهامش رسیدگی شود.

انتهای خبر