مدیرعامل شرکت نفت مرکزی برکنار شد/ سونامی تغییر مدیران نفتی به استان‌ها رسید

    رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی پس از برکناری مهدی فکور، سلبعلی کریمی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب کرد. اعتدال پرس/ سلبعلی کریمی به مدت نزدیک به یک دهه مدیریت عاملی شرکت نفت و گاز اروندان را بر عهده داشت ضمن آنکه […]

image_pdfimage_print

    رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی پس از برکناری مهدی فکور، سلبعلی کریمی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب کرد.

اعتدال پرس/ سلبعلی کریمی به مدت نزدیک به یک دهه مدیریت عاملی شرکت نفت و گاز اروندان را بر عهده داشت ضمن آنکه مهدی فکور که پیشتر از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران کنار گذاشته شده بود در زمان وزارت نفت دولت دهم جانشین علیرضا ضیغمی در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شده بود.

شرکت نفت مناطق مرکزی با ظرفیت تولید ۳۲۵ میلیون مترمکعب در روز در حدفاصل سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ بزرگترین تولیدکننده گاز ایران بود اما آذر ماه سالجاری ظرفیت تولید روزانه گاز این مجموعه به حدود ۳۰۰ میلیون مترمکعب در روز کاهش یافته است.

مصطفی کشکولی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم امروز با صدور احکام جداگانه ای مهدی قرائی به عنوان مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، جلال الدین مراد به عنوان مدیر منطقه هرمزگان، حسینعلی طالبی به عنوان مدیر منطقه ساری و محمدرضا متقیان به عنوان سرپرست منطقه آذربایجان شرقی منصوب کرده است.

از اینرو امروز علی هرندی از شرکت منطقه پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی، عبدالله محبی از شرکت منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان و مهدی قرائی از شرکت منطقه پخش فرآورده های نفتی ساری (مازندران) از کار برکنار و یا جابه جا شده اند.

 

انتهای خبر