۲ انتصاب مهم در استانداری و علوم پزشکی تبریز

دومین جابجایی مدیریتی در داخل استانداری با انتصاب مدیرکل جدید حوزه استاندار آذربایجان شرقی از سوی دکترجبارزاده صورت گرفت. به گزارش اعتدال پرس، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی یوسف بشیری را به عنوان مدیر کل حوزه استاندار معرفی کرد . بشیری در دولت اصلاحات مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی را عهده دار بود. پیش از […]

image_pdfimage_print

دومین جابجایی مدیریتی در داخل استانداری با انتصاب مدیرکل جدید حوزه استاندار آذربایجان شرقی از سوی دکترجبارزاده صورت گرفت.

به گزارش اعتدال پرس، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی یوسف بشیری را به عنوان مدیر کل حوزه استاندار معرفی کرد .

بشیری در دولت اصلاحات مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی را عهده دار بود.

پیش از این، سرهنگ حسن روستایی، دست راست سردار بیگی در استانداری، این سمت را به عهده داشت.

گزارش اعتدال پرس از دیگر تغییرات مدیریتی مهم استان حاکی است، طی حکمی از سوی دکتر صومی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز در این حکم با برکناری خانم دکتر فردی آذر، دکتر سعید اصلان آبادی را  به سمت معاون آموزشی جدید این دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر صومی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز خطاب به دکتر اصلان آبادی  چنین آمده است:

احتراماٌ  با عنایت به تعهد کاری و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب میشوید.

امیدوارم با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری مناسب از مجموعه پتانسیل های دانشگاه و نظرات ارزشمند کارشناسان محترم حوزه آموزش،دانشکده های مختلف اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان در جهت ارتقاء جایگاه آموزش دانشگاه تلاش نمائید .

مطمئناً همه دلسوزان دانشگاه دراین مسیر دشوار ولی امیدبخش مساعدت لازم را معمول خواهند داشت .

توفیق جنابعالی را از درگاه حضرت احدیت خواستارم .

گفتنی است دکتر سعید اصلان آبادی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی کودکان و نوزادان که از سال ۱۳۷۸ به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درآمده در حال حاضر دارای مرتبه استادی بوده و از همان سال ۱۳۷۸ رییس بخش جراحی کودکان و نوزادان بوده و بمدت ۵ سال ریاست بیمارستان کودکان را بر عهده داشته است.

انتهای خبر