یک آتش سوزی مشکوک دیگر/نماشگاه فاطمیه دانشگاه پیام نور تبریز طعمه حریق شد

نمایشگاه فاطمیه(س) دانشگاه پیام نور تبریز دیروز طعمه حریق شد و همه غرفه های آن در آتش سوخت سوخت. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، این نمایشگاه که با همت مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور استان و بمناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه برپا شده بود در دومین روز برپایی آن آتش گرفت که در اثر آن تمام […]

image_pdfimage_print

نمایشگاه فاطمیه(س) دانشگاه پیام نور تبریز دیروز طعمه حریق شد و همه غرفه های آن در آتش سوخت سوخت.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، این نمایشگاه که با همت مسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور استان و بمناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه برپا شده بود در دومین روز برپایی آن آتش گرفت که در اثر آن تمام غرفه ها و محتویات آنها کاملا در آتش سوخت و از بین رفت.

یک مقام مسئول در دانشگاه ضمن تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار اعتدال پرس گفت: علت آتش سوزی که کاملا غیر مترقبه بود هنوز روشن نشده  است.

وی افزود: با توجه به برزنتی بوده غرفه ها ، شعله های آتش بسیار سریع تمام نمایشگاه را در برگرفت که در اثر آن میلیون ها تومان از وسایل و محتویات این نمایشگاه بطور کامل در آتش سوخت.

وی  همچنین گفت: “این آتش سوزی سومین آتش سوزی درنمایشگاه های فاطمیه در استان بوده و در مراغه هم مشابه این امر اتفاق افتاده بود که در این خصوص یکی از روحانیون مشهور استان ضمن مشکوک و قابل بررسی خواندن این آتش سوزی ها  تاکید کرده است با توجه به هشدار قبلی وهابی ها برای خرابکاری در مراسمات ایام فاطمیه در استان می بایست ابعاد این قضیه به طور دقیق بررسی و پیگیری شود.”

هنوز از اظهار نظر رسمی مسئولین امر در این خصوص خبری منتشرع نشده است.

انتهای خبر