دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پیشتاز تغییرات مدیریتی در استان/ انتصابات جدید دکتر صومی در دانشگاه

با توجه به میزان جابجای های صورت گرفته در بدنه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، باید این مجموعه را پیشتاز و رکوددار تغییر مدیران در استان دانشت.دکتر صومی  را آغاز نموده به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، طی روزهای گذشته تغییرات تازه ای در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به وقوع پیوسته و و در این راستا […]

image_pdfimage_print

با توجه به میزان جابجای های صورت گرفته در بدنه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، باید این مجموعه را پیشتاز و رکوددار تغییر مدیران در استان دانشت.دکتر صومی  را آغاز نموده

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، طی روزهای گذشته تغییرات تازه ای در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به وقوع پیوسته و و در این راستا دکتر صومی در ادامه تغییرات گسترده در مدیریت واحد های زیرمجموعه خود و در دور دوم این تغییرات، چند انتصاب تازه انجام داده است.

با این روند، می توان پیش بینی کرد که در روزهای آینده مدیران بیشتری جای خود را به نیروهای تازه نفس بدهند .

دکتر فردی آذر، دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، درحکم صادره از سوی دکترمحمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خطاب به سرکارخانم دکتر زهرا فردی آذر آمده است: با احترام، با توجه به تجربیات ارزشمند سرکار در هیأت جذب دانشگاه بموجب این ابلاغ بعنوان ” دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه “منصوب می شوید.امید دارم با رعایت جهات شرعی و قانونی و استفاده از تجارب اعضای هیأت علمی، کارشناسان و کارکنان، خدمات سرکار در ارتقای هیأت مذکور و دانشگاه سودمند واقع شود. توفیق خدمت روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم .
گفتنی است دکتر زهرا فردی آذر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و پیش از این بعنوان رئیس بیمارستان الزهرا (س) و رئیس بیمارستان طالقانی تبریز و سرپرست دانشکده علوم نوین پزشکی بوده و هم اکنون ریاست دانشکده پزشکی را عهده دار میباشد.

دکترسعیدسقطی زاد بعنوان مدیر آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد

درحکم صادره از سوی دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خطاب به دکتر سقطی زاد آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی بعنوان ” مدیر آمار و فن آوری اطلاعات ” دانشگاه منصوب می شوید.امیدوارم با استعانت  از خداوند متعال و استفاده از تجارب مدیران،کارشناسان حوزه های مختلف، خدمات جنابعالی در نیل به اهداف نظام سلامت سودمند واقع گردد .
گفتنی است دکتر سعید سقطی زاده متولد۱۳۴۶تبریز و فارغ التحصیل رشته دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی  تبریز بوده و پیش از این بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند،‌مدیر دفتر ریاست دانشگاه و مسئول ستاد کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت داشته است.

دکتر رضا عاقبتی مدیر جدید تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی تبریز 

درحکم صادره از سوی دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خطاب به دکتر رضا عاقبتی آمده است: با توجه به پیشنهاد معاون محترم پشتیبانی دانشگاه و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی بعنوان ” مدیر تحول اداری ” دانشگاه منصوب میشود.امیدوارم با استعانت  از خداوند متعال و استفاده از تجارب مدیران،کارشناسان حوزه های مختلف، خدمات جنابعالی در نیل به اهداف نظام سلامت سودمند واقع گردد .

 گفتنی است دکتر رضا عاقبتی پزشک عمومی ، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تبریزدرسال ۷۹،پیام آور بهداشت در مراکز بهداشتی درمانی روستایی شهرستانهای هشترود وملکان ، رییس مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی ملکان ،معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکان ،کارشناس گسترش شبکه های بهداشتی درمانی مرکز بهداشت استان ونمایندگی معاونت بهداشتی در کمیته نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی تبریز را در کارنامه فعالیتهای خود دارد .

 دکتر سوادی اسکویی منتخب وزیر در شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی شد 

دکترسیدحسن هاشمی ،‌وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز طی حکمی دکتر سیاوش سوادی اسکویی را بعنوان منتخب وزیر در شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، درحکم صادره از سوی دکترسیدحسن هاشمی وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر سیاوش اسکویی آمده است:استاد محترم دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، نظر به تعهد، شایستگی وتجربیات ارزنده و سوابق درخشان و به استناد بند ۶ ماده ۲ اساسنامه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی،به موجب این حکم به مدت سه سال بعنوان ” منتخب وزیر در شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ” منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و بهره گیری از تجارب علمی و امانت داری در انجام وظایف خطیری که بر عهده دارید موفق باشید.

پیش از این، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز چند انتصاب دیگر نیز انجام داده بود که در مهمترین آن،  با برکناری دکتر زهرا فردی آذر، دکتر سعید اصلان آبادی را  به سمت معاون آموزشی جدید این دانشگاه منصوب کرده بود. 

انتهای خبر