هشدار به نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای برخورد قاطع با کسانی که خود را به شکل اروپایی ها در آورده و در خیابان ظاهر می شوند

آیت الله شبستری، بدحجابی در کشور را به منزله دهن کجی به انقلاب دانست و گفت: در این حوزه باید با کسانی که قصد دارند خود را به شکل اروپایی ها در آورده و در خیابان ظاهر شوند برخورد شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های […]

image_pdfimage_print

آیت الله شبستری، بدحجابی در کشور را به منزله دهن کجی به انقلاب دانست و گفت: در این حوزه باید با کسانی که قصد دارند خود را به شکل اروپایی ها در آورده و در خیابان ظاهر شوند برخورد شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: هرچند در این زمینه کارهای فرهنگی نیز در جامعه انجام می شود، ولی نباید فقط به حوزه کارهای فرهنگی اکتفا کرد.

وی بدحجابی در کشور را به منزله دهن کجی به انقلاب دانست و گفت: در این حوزه باید با کسانی که قصد دارند خود را به شکل اروپایی ها در آورده و در خیابان ظاهر شوند برخورد شود.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و افزایش میزان ازدواج و برگزاری آیین های عروسی در این ماه یادآوری کرد: باید در این ایام از بروز برخی اختلاط های محرم و نامحرم در مجالس عروسی به شدت جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه نباید مردم غیور تبریز اجازه وقوع چنین حرمت شکنی هایی را بدهند، افزود: برخورد و دادن تذکر به برگزار کنندگان چنین مجالسی برای حفظ آبروی اسلام، خون شهدا و حیثیت تبریز ضروری است.

امام جمعه تبریز اظهارکرد: در اینچنین مواردی لازم است مسلمانان غیرت دینی خود را نشان داده و مانع از بروز چنین اتفاقاتی شوند.

آیت الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به زیاده خواهی های اخیر آمریکا خواستار تصویب طرح خود برای غنی سازی ۶۰ درصد شده اند، افزود: این در حالی است که کارشناسان کنگره آمریکا در گزارش اخیر خود هیچ نشانه ای مبنی بر تسلیحاتی بودن غنی سازی ایران نیافته اند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: غربی ها به خواست ملت ایران به خوبی آگاهی دارند ولی برخی کشورها همچون آمریکا و فرانسه در این خصوص کارشکنی می کنند.

وی اضافه کرد: این دو کشور به دلیل وابستگی به رژیم صهیونیستی و ارتباط زیادی که با آن رژیم دارند از اسراییل الهام می گیرند.

امام جمعه تبریز با اشاره به نظرسنجی اخیر در زمینه ادامه غنی سازی در ایران و پاسخ ۹۶ درصدی ملت مبنی بر ادامه فعالیت های هسته ای در کشور، تصریح کرد: غرب باید بداند هرچه تحریم ها و کارشکنی ها علیه کشورمان ادامه یابد باز هم ملت ایران مسیر پیشرفته های علمی و توسعه و غنی سازی را دنبال خواهد کرد.

انتهای خبر