جدایی جلالی از تراکتورسازی قطعی شد/ مذاکره با “تونی اولیویرا” از شایعه تا واقعیت!

هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با استعفای مجید جلالی موافقت کرد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، مجید جلالی که به علت کسب نتایج ضعیف در چندهفته اخیر و با فشار برخی مسئولان باشگاه، دو روز قبل استعفا کرده بود امروز طی جلسه ای که در باشگاه تشکیل شد با استعفای وی موافقت شد.  هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی […]

image_pdfimage_print

هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با استعفای مجید جلالی موافقت کرد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، مجید جلالی که به علت کسب نتایج ضعیف در چندهفته اخیر و با فشار برخی مسئولان باشگاه، دو روز قبل استعفا کرده بود امروز طی جلسه ای که در باشگاه تشکیل شد با استعفای وی موافقت شد.

 هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی چند قبل به جلالی اولتیماتوم داده بود که در صورت رقم خوردن اولین شکست باید این تیم را ترک کند.

جلالی قبل از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل فجرسپاسی اعلام کرده بود در صورت رقم خوردن هر نتیجه ای از سمتش در تراکتورسازی کنار خواهد رفت و امروز اعضا هیات مدیره با استناد به این امر تصمیم گرفتند که دیگر با او به همکاری ادامه ندهند و جدایی این مربی از تراکتورسازی قطعی شد.

در این زمینه باشگاه تراکتورسازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به درخواست قاطبه علاقمندان تیم با استعفای آقای جلالی موافقت نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد .

این اطلاعیه می افزاید: “بعد از اعلام استعفا توسط آقای مجید جلالی و انتشار آن در وب سایت شخصی ایشان آقای جلالی اظهار داشت که برای آخرین بار در بازی تراکتورسازی و فجر شهید سپاسی حضور داشته و بعد از آن تیم را ترک خواهند کرد . 

هیئت مدیره باشگاه با توجه به نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم و با توجه به درخواست قاطبه علاقمندان تیم با استعفای آقای جلالی موافقت نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد .”

گزارش اعتدال پرس حاکی است، در حالیکه سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده است که مربی جدید تیم ظرف چند روز آینده معرفی می شود، ولی برخی اخبار غیررسمی از حضور دوباره تونی الیویرا سرمربی سابق تراکتور در این تیم حکایت می کند.

سایت گل نیز در این خصوص نوشت: “قرار است تونی اولیویرا  سرمربی جدید  تراکتورسازی روز سه شنبه همراه با پسرش به ایران بیاید و بعد از حضور در تهران راهی تبریز شود. قرار است تا روز  ورود اولیویرا به تبریز فرهاد پورغلامی تیم تراکتورسازی را تمرین دهد  اما بعد از آن باید دید این سبیلوی پرتغالی در مورد دستیارانش چه تصمیمی می گیرد.”

مغلوم نیست طرح نام الیویرا برای فرار هیئت مدیره و مدیرعامل از فشار هواداران – که چندان دل خوشی از عملکرد آنان بخصوص در خصوص پشت پرده برکناری جلالی ندارند-، طرح می شود یا اینکه حضور این مربی محبوب و متعصب در راس تیم تراکتورسازی خالی از واقعیت نیست.

در هر حال باید گفت مدیرعامل غیر ورزشی و پرانتقاد تراکتورسازی با برکناری جلالی نسبتا موفق، آخرین قمار خود را انجام داده و در صورتیکه تیم تراکتور فارغ از انتخاب هر مربی ای، نتواند قهرمان لیگ شود، این بار خود وی باید غزل خداحافظی را بخواند.

تراکتورسازی در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با کسب ۳۵ امتیاز در رده ششُم جدول قرار دارد.

انتهای خبر