ادامه انتصابات جبارزاده در استانداری/ مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

استاندار آذربایجان شرقی پنجمین تغییر مدیریتی خود در مجموعه استانداری را با صدور حکم انتصاب جهانگیری به عنوان مدیرکل جدید دفتر آموزش و پژوهش استانداری به انجام رساند تا پروسه تغییرات استانداری همچنان با شتابی آهسته به پیش رود. به گزارش اعتدال پرس، دکتر اسماعیل جبارزاده در حکم انتصاب علی جهانگیری، با اشاره به توسعه علم […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی پنجمین تغییر مدیریتی خود در مجموعه استانداری را با صدور حکم انتصاب جهانگیری به عنوان مدیرکل جدید دفتر آموزش و پژوهش استانداری به انجام رساند تا پروسه تغییرات استانداری همچنان با شتابی آهسته به پیش رود.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر اسماعیل جبارزاده در حکم انتصاب علی جهانگیری، با اشاره به توسعه علم و فناوری در عصر حاضر، تاکید کرده است: توسعه باید مبتنی بر پژوهش‌های کاربردی و تکمیل چرخه علم و فناوری باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر گسترش آموزش اثربخش و کاربردی و ارتقای دانش و مهارت کارکنان سیستم اداری استان، بهره‌گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف در این زمینه را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر عنوان کرده است.

شایان ذکر است علی جهانگیری متولد سال ۱۳۴۶ در هشترود، دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دانشجوی دوره دکترای اقتصاد است که پیش از این در سمت‌هایی همچون سرپرست اداره مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس گروه امور اقتصادی استانداری، رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و دبیر ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری استان و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به ایفای مسؤولیت پرداخته است.

وی همچنین سابقه تدریس در مراکز آموزشی مختلف استان و اجرای طرح‌های پژوهشی در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را در کارنامه خود به همراه دارد.

پیش از این، رقیه علیجانی فرید مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی بود.

انتهای خبر