اقدام ناگهانی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در ابقای جلالی و پر زدن الیویرا / خالی کردن پشت مدیرعامل و تهدید به استعفای زینی زاده+ توضیحات رئیس هیئت مدیره و فرمانده سپاه در دلیل ابقای جلالی

با تصمیم ناگهانی و غیر منتظره هیئت مدیره باشگاه تراکتوسازی و در رد اقدام قبلی مدیرعامل باشگاه در انتخاب سرمربی جدید، مجید جلالی در سمت سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ابقا شد تا پیش بینی چند روز قبل اعتدال پرس بر مشکوک بودن کنارگذاشته شدن جلالی و بحث حضور الیویرا در راس تیم تراکتور به حقیقت پیوندد. […]

image_pdfimage_print

با تصمیم ناگهانی و غیر منتظره هیئت مدیره باشگاه تراکتوسازی و در رد اقدام قبلی مدیرعامل باشگاه در انتخاب سرمربی جدید، مجید جلالی در سمت سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ابقا شد تا پیش بینی چند روز قبل اعتدال پرس بر مشکوک بودن کنارگذاشته شدن جلالی و بحث حضور الیویرا در راس تیم تراکتور به حقیقت پیوندد.

به گزارش اعتدال پرس، حمید زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی با وجود تصمیمی که بر جایگزینی تونی اولیویرا مربی پرتغالی بجای جلالی مستعفی گرفته بود امروز با تصمیم هیات مدیره باشگاه دست‌های را به علامت تسلیم بالا برد تا بازنده جنگ چند روزه‌اش با مجید جلالی باشد. این در حالی بود که او دیروز تصمیم گرفته بود هدایت تیمش را به تونی اولیویرا واگذار کند و در این زمینه همه توافق‌ها را با تونی انجام داده بود.

بعد از جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی که با حضور مجید جلالی سرمربی برکنار شده این تیم، برگزار شد در نهایت تصمیم گرفته شد این مربی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهد و بار دیگر امور فنی این تیم را بر عهده بگیرد.

مجید جلالی با این امر موافقت کرده و بازگشت او به تراکتورسازی قطعی است.

طبق تصمیم هیات مدیره قرار است مجید جلالی طی برنامه‌ای ۵ ساله هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

زینی زاده  با تایید این خبر افزود آقای جلالی امروز با حضور در جلسه هیئت مدیره از استعفای خود منصرف شد و اعضای هیئت مدیره با بررسی های لازم تصمیم به ابقای این مربی گرفتند .

مصلحت تراکتورسازی از نظر ما حمایت از مجید جلالی است

 علی اکبر پورجمشیدیان رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگویی که با فارس کرده است، این بازگشت را این چنین توضیح می دهد: امروز در جلسه هیئت مدیره چند ساعت در مورد مسائل مختلف باشگاه بحث و گفت‌وگو کردیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که از مجید جلالی خواهش کنیم بار دیگر به هدایت تیم بازگردد و کار خود را ادامه دهد.

خودم شخصاً خدمت او رفتم و خواهش کردم به تیم بازگردد و حاصل زحماتی که در چند وقت اخیر کشیده است را در ادامه برداشت کند. ما جمعاً پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم را اتخاذ کنیم.

مصلحت تراکتورسازی از نظر ما حمایت از مجید جلالی است و اینکه اجازه ندهیم در آینده مشکلی به وجود بیاید. در مورد این مسئله به تصمیم قاطع رسیدیم. در کنار این مسئله کادر فنی و شخص مجید جلالی محکم تر و با انگیزه‌تر کار را ادامه دهد و بازیکنان نیز مثل همیشه تمام تلاش خود را در راستای موفقیت تیم انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته مجید جلالی استعفای خود را پس گرفت و بازگشت به تراکتورسازی را قبول کرد، گفت: در کنار این توافق حمایت کاملی را در استان از سوی استاندار، شهردار و شورای شهر تبریز مشاهده خواهیم کرد.

پورجمشدیان بر حمایت قاطع هیات مدیره از سرمربی و مدیریت باشگاه تاکید کرد و افزود: تمام این اقدامات برای کسب نتیجه از سوی باشگاه است و بازهم تاکید می کنم برنامه باشگاه حمایت کامل از مجید جلالی برای ۵ سال آینده است تا او به فعالیت خود در تراکتورسازی ادامه دهد و تیم را به موفقیت برساند.

وی تصمیم بر ابقای جلالی را حاصل اجماع اعضای هیات مدیره باشگاه دانست و یادآوری کرد: مصلحت تراکتور سازی از نظر ما حمایت از مجید جلالی است و اینکه اجازه ندهیم در آینده مشکلی به وجود بیاید.

پورجمشیدیان گفت: مردم شریف و هواداران پرشور تراکتورسازی نیز از حمایت خود دریغ نکنند چراکه مطمئن هستیم نتیجه مورد نظر و در حد شخصیت و جایگاه تراکتورسازی را کسب خواهیم کرد.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: دیگر بحث اولتیماتوم در باشگاه وجود نخواهد داشت و کار درست و اصولی فنی در تیم ادامه خواهد داشت که امیدواریم تیم روند خوبی را در پیش بگیرد.

پورجمشیدیان در مورد مصاحبه برخی بازیکنان علیه کادر فنی، گفت: این مسایل را حل خواهیم کرد و با تمام مسوولان باشگاه در جمع بازیکنان حضور پیدا می کنیم و اگر خدای ناکرده کدورتی به وجود آمده با بزرگواری بزرگترها که قطعا محبت خواهند کرد این مسایل را حل می کنیم.

باشگاه نیازی به سخنگو ندارد/ با هیچ مربی مذاکره رسمی نکرده بودیم

سردار کریمیان گفت: امروز رو در رو با مجید جلالی صحبت شد تا مشکلات بیان شده و برطرف شوند و بعد از حضور سرمربی در جلسه هیأت مدیره با اکثریت آراء تصمیم بر ادامه همکاری با آقای جلالی گرفتند.

به گزارش آناج، سردار کریمیان عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز و فرمانده سپاه عاشورا در واکنش به خبر ابقای جلالی در تراکتورسازی به عنوان سرمربی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج گفت: با استعفای جلالی از سوی هیأت مدیره موافقتی نشده بود که امروز بخواهیم وی را ابقا کنیم. هیئت مدیره تراکتورسازی دارای رئیس هیأت مدیره می باشد و باشگاه وزارت امور خارجه نیست که نیاز به سخنگو داشته باشد. آنچه آقای دلفکار بیان نمودند نظرات شخصی ایشان بوده و در مورد باشگاه تراکتورسازی فقط رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل می توانند خبر های رسمی را اعلام کنند.

فرمانده سپاه عاشور در مورد حواشی اخیر به وجود آمده برای کادر فنی و باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار آناج گفت: امروز بعد از تشکیل جلسه هیأت مدیره با حضور سردار پورجمشیدیان ریاست هیأت مدیره باشگاه، از سرمربی تیم دعوت شد تا با حضور در جلسه به بیان مشکلات و موضوعات بپردازد.

وی افزود: امروز رو در رو با مجید جلالی صحبت شد تا مشکلات بیان شده و برطرف شوند و بعد از حضور سرمربی در جلسه هیأت مدیره با اکثریت آراء تصمیم بر ادامه همکاری با آقای جلالی گرفتند.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد مذاکره با گزینه های مربی گری برای جایگزینی جلالی به خبرنگار آناج گفت: به صورت رسمی با هیچ مربی مذاکره ای نداشته ایم و امروز هم با اعلام رئیس هیأت مدیره به صورت جدی از سرمربی تیم آقای جلالی حمایت می کنیم تا تراکتور دوباره به صدر جدول برگردد.

کریمیان همچنین افزود: هواداران، اصحاب رسانه و جامعه فوتبال استان باید بدون توجه به حواشی و جوسازی ها با حمایت خود از تیم، کادر فنی و بازیکنان به دنبال موفقیت روز افزون باشگاه تراکتورسازی باشند.

 سردار کریمیان در مورد رئیس هیأت مدیره باشگاه نیز گفت: سردار پورجمشیدیان رئیس هیأت مدیره باشگاه می باشند و بنده به عنوان عضوی از هیأت مدیره در جلسات شرکت می کنم.

وی در مورد دلیل تحویل نگرفتن ریاست هیأت مدیره نیز گفت: با توجه به اینکه برنامه های جدیدی برای باشگاه و تیم دارم نمی خواهم در اواسط فصل با ایجاد تغییرات مانع از موفقیت محبوب ترین تیم فوتبال آذربایجان شوم و فعلا تا آخر فصل ریاست هیأت مدیره با سردار پورجمشیدیان خواهد بود.

 وی در پاسخ به این سوال که مدیر عامل باشگاه دیروز در گفتگویی تلفنی با برنامه موج فوتبال خبر از تأیید استعفای مجید جلالی و مذاکره با تونی را داده بود، به آناج گفت: هیأت مدیره به هیچ وجه با استعفای مجید جلالی موافقت نکرده بود و امروز هم تصمیم بر حمایت از وی و ادامه حضور ایشان به عنوان سرمربی در تیم گرفته شد.

فرمانده سپاه عاشورا در مورد تیم تراکتورسازی و هوادارانش گفت: همانطور که سپاه عاشورا متعلق به آذربایجان و مردم این دیار می باشد، تراکتورسازی هم متعلق به آذربایجان و مردم غیور این خطه از کشورمان می باشد و همه باید بدانند که سپاه عاشورا از باشگاه حمایت خواهد کرد.

تا ۳ روز بعد استعفا می‌دهم/حق انتخاب سرمربی با مدیرعامل است

زینی زاده در گفتگو با یکی از سایت های ورزشی کشور گفت: قصد دارم تا ۳ روز آینده استعفای خود را به هیات مدیره اعلام کنم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت گل، وی می گوید: من به آنها گفتم مردم تونی را می‌خواهند و این مربی در تبریز بالای ۹۰ درصد محبوبیت دارد اما آنها زیربار نرفتند و تصمیمشان را بدون من گرفتند.

 زینی‌زاده در مصاحبه با سایت گل با ناراحتی از تصمیمات جدید باشگاه حرف می‌کند و در پایان از استعفای غریب ‌الوقوعش می‌گوید، استعفای که البته به گفته او ۳ روز به طول خواهد انجامید. با زینی‌زاده که صحبت می کنیم او چنین می‌گوید: امروز قرار بر تامین وجه لازم برای پرداخت طلب آقای اولیویرا و ردیف کردن مقدمات ورود ایشان به ایران بود که در کمال تعجب هیات مدیره تصمیم دیگری گرفت و رای بر ماندن آقای جلالی داد.

 زینی‌زاده که از این مسئله راضی نیست می‌گوید: البته از نظر قانونی حق انتخاب سرمربی با مدیرعامل است اما دوستان هیات مدیره نظر خود را به بنده تحمیل کردند.

زینی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این اتفاق در باشگاه تراکتورسازی می‌ماند یا نه می‌گوید: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیافتد. من قصد دارم تا ۳ روز آینده استعفای خود را به هیات مدیره اعلام کنم.

وقتی از او می‌پرسیم که چرا همین امروز انجام نمی‌دهد می‌گوید: ملاحظاتی دارم و استعفایم تا ۷۲ ساعت دیگر آماده خواهد شد.

زینی‌زاده می‌گوید: من به دوستان هیات مدیره گفتم که ما با تونی قرار گذاشته و تمام کرده‌ایم و حتی در مورد جزییاتی مثل دستیاران او هم صحبت شده ضمن اینکه دستیاران آقای جلالی هم تسویه کرده و از تبریز رفته‌اند. من به آنها گفتم مردم تونی را می‌خواهند و این مربی در تبریز بالای ۹۰ درصد محبوبیت دارد اما آنها زیربار نرفتند و تصمیمشان را بدون من گرفتند.

باید در انتظار تحولات روزهای آینده در باشگاه تراکتورسازی باشیم. حالا مجید جلالی مسئولیتی سنگین‌تر و دشوارتر را برعهده دارد.

انتهای خبر